یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش در قم برگزار می شود

یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش، دوازدهم مهر ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، امیر دریادار کاویانی  امروز(پنجشنبه ۷ مهرماه) در در گفتگو با خبرنگاران گفت: پنجمین یادواره شهدای ارتش با تجلیل از خانواده شهدای نیروی دریایی، سه شنبه دوازدهم مهرماه برگزار می‌شود.

 

جانشین نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم، از خانواده ۶ شهید نیروی دریایی تجلیل و قدردانی می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای نیروی هوایی، نیروی زمینی، پدافند و ستاد کل ارتش در دو ماه گذشته به میزبانی قم گفت: یادواره شهدای ارتش به عنوان مقدمه‌ای بر کنگره ملی شهدای استان قم محسوب می‌شود.

 

جانشین نیروی دریایی ارتش در ادامه به اقتدار روزافزون نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز از تنگه هرمز تا تنگه باب المندب و کانال سوئز و همچنین از اقیانوس هند تا اقیانوس اطلس، عرصه فعالیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

امیر دریادار کاویانی تمام افتخارات نیروی دریایی ارتش را مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدای نظام اسلامی دانست و افزود : ما باید قدردان خون شهدا باشیم و با زنده نگه داشتن نام و یاد این شهدا، در حفظ مسیر آن‌ها ثابت قدم بمانیم.

کد خبر 1219571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha