نگهداشت انقلاب مرهون تلاش جوانان است

سردار یوسفی به تمرکز دشمنان و حملات رسانه ای و جنگ نرم علیه جوانان اشاره کرد و گفت: جوانان کشور اقدامات و فعالیت های بزرگی کردند و نگهداشت انقلاب کار نسل جوان کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار علیرضا یوسفی شامگاه (۷ مهر) در یادواره شهدای شهرستان سرایان با اشاره به آشوب‌های اخیر اظهار کرد: تا دشمن هست توطئه و فتنه ها علیه نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود اما باید به درستی و با بصیرت خاصی، راه را از بیراهه تشخیص داد.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بهترین چراغ هدایت امروز جامعه را ولی فقیه معرفی کرد که راه را برای همیشه روشن کردند.

 


وی سخنان رهبری را بهترین چراغ راه و هدایت‌گر توصیف کرد که با نهایت دلسوزی و محبت، توصیه های عالمانه و بیش بینی های بسیار قوی ارایه می کنند.

 


سردار یوسفی در ادامه با بیان مقایسه دوران دفاع مقدس و قیام عاشورای حسینی تصریح کرد: صحنه های دفاع مقدس، صحنه های عاشورایی بود که جوانان و نوجوانان این مرز و بوم برای حفظ نظام و انقلاب و ناموسشان، جانشان را فدا کردند.

 


وی با بیان اینکه امروز نباید بی تفاوت نسبت به ارزش‌های انقلاب باشیم، خاطرنشان کرد: هر وقت ذهنمان با ارزش‌های انقلاب فاصله بگیرد با گرامیداشت یاد شهدا و شرکت در یادواره شهدا در مسیر درست قرار خواهیم گرفت.

 


جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی همچنین به تمرکز دشمنان و حملات رسانه ای و جنگ نرم علیه جوانان اشاره کرد و افزود: جوانان کشور اقدامات و فعالیت های بزرگی کردند و نگهداشت انقلاب کار نسل جوان کشور است.

 


وی با تاکید بر این نکته که پیشرفت‌های کشور در حوزه های علمی و تکنولوژی، هسته‌ ای، نانو و هوا فضا مرهون تلاش جوانان بوده است، افزود: نباید جوانان را دست کم بگیریم و باید آنان را دریابیم. 

 


سردار یوسفی با بیان اینکه امروز در شرایط کنونی کشور باید جهاد تبیین را با جدیت و تلاش بیشتری دنبال کرد، ادامه داد: برخی خیال می‌کنند که جهاد تبیین فقط بر عهده خطبا و علما است بلکه بر تک تک شهروندان واجب است و وظیفه دارند خانواده ها را روشن و با توطئه های دشمنان و ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب آشنا کنند چراکه اولین قدم در مقابل فتنه، بصیرت خودمان است.

 


در این مراسم از مقام شامخی شهدا و ۱۱۶ شهید شهرستان با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، رزمندگان و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی شهرستان تجلیل شد.

 

 

 

کد خبر 1219688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha