دشمنان از پدیده ظهور بسیار هراس دارند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: دشمنان از پدیده ظهور بسیار هراس دارند و احساس وحشت می‌کنند چرا که با ظهور حضرت ولی‌عصر (عج)، کاخ‌های ظلم و ستم فرو خواهند ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام «سید کمال موسوی» امروز جمعه (۸ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: تمامی ائمه اطهار (ع) مورد ظلم قرار گرفتند و همه خوبان چنین بوده و هستند و امام حسن عسکری (ع) نیز تحت مراقبت‌های فوق‌العاده امنیتی و ویژه قرار داشت تا جلوی ظهور گرفت.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: دشمنان از پدیده ظهور بسیار هراس دارند و احساس وحشت می‌کنند چرا که با ظهور حضرت ولی‌عصر (عج)، کاخ‌های ظلم و ستم فرو خواهند ریخت.

 

وی با بیان اينکه همه انسان‌ها برای حیات جسمانی، معنوی، عنصری و ظاهری، نیاز به امام معصوم داریم اذعان کرد: تمامی ما باید بدانیم که به برکت امام زمان (عج) آسمان‌ها و زمین برقرار هستند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: اگر زمینه ظهور فراهم می‌شد، ما در عزت زندگی می‌کردیم اما متأسفانه زندگی نمی‌کنیم و مردگانی متحرک هستیم چرا که قدر جریان ظهور را نمی‌دانیم و برای تحقق آن، تلاشی نداریم.

 

وی ‌با اشاره به ۱۳ مهر سالروز هجرت تاريخی امام خمينی (ره) از نجف اشرف به پاريس عنوان کرد: از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ استبداد داخلی و نظام‌های سلطه احساس ترس می‌کردند اما جنس امام راحل، دغدغه‌مندی، بی‌قراری و دلسوزی برای این مردم بود و سرانجام انقلاب به پیروزی رسید.

 

امام جمعه اندیمشک به دلایل و اهداف تبعید امام خمینی (ره) پرداخت و بیان کرد: نظام‌های سلطه تمام تلاش خود را کردند تا انقلاب صورت نگیرد اما با تبعید امام راحل، به این نهضت سرعت بخشیدند.

 

وی به جریانات فتنه و توطئه اخیر دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: تاریخ اسلام و انقلاب از این صحنه‌ها زیاد دیده و شاهد بودیم که مردم افرادی که به دنبال سرنگونی نظام بودند را همراهی نکردند و بصیرت مردم، ضربه سنگینی به آنها زد.

 

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: مردم هوشیاری خود را به خوبی حفظ کردند و پروژه دشمنان شکست خورد و در همین راستا دولتمردان و مسئولان باید به مردم خدمت کنند و قدر آنها را بدانند.

 

وی با گرامیداشت هفته وقف خاطر نشان کرد: وقف یکی از توصیه‌ها و سنت‌های حسنه در دین مبین اسلام و همچنین باقیات‌الصالحات است و اهل بیت عصمت و طهارت هم واقف بودند.

 

کد خبر 1219736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha