پاسخ قاطع در انتظار اغتشاشگران/ صف مردم باید از آشوبگران جدا باشد

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه صف مردم و معترضان در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر باید از آشوبگران جدا باشد، گفت:  به گفته رئیس جمهوری باید به دنبال ساز و کار مناسبی بود تا معترضان بدون مشکل بتوانند حرف و خواسته خود را مطرح کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» امروز (یکشنبه ١٠ مهر) در اجتماع بزرگ «حافظان وحدت و امنیت؛ تجدید بیعت با ولی امر مسلمین» در مصلی وحدت گرگان با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: موج سواران در آشوب و اغتشاشات اخیر در راستای مقابله با انقلاب و اسلام با پاسخ قاطع مواجه می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: دشمن همیشه به دنبال آسیب زدن به کشور است و باید از انقلاب و اسلام محافظت کنیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

 

وی ادامه داد: کسانی که در اغتشاشات اخیر موضوع حجاب را به عنوان مشکل اصلی مطرح کردند با اصل اسلام و دین مخالفت دارند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه صف مردم و معترضان در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر باید از آشوبگران جدا باشد، گفت:  به گفته رئیس جمهوری باید به دنبال ساز و کار مناسبی بود تا معترضان بدون مشکل بتوانند حرف و خواسته خود را مطرح کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: توطئه دشمنان در شهادت بزرگانی از جمله شهیدان مطهری و بهشتی، تحمیل جنگ هشت ساله و اعمال تحریم اقتصادی به خوبی قابل مشاهده است اما مردم باید با هوشیاری خود این تلاش ها را خنثی کنند.

 

 

کد خبر 1220288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha