فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد جاجرم ارزیابی شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از فعالیت های ۶ کانون جاجرم بازدید کرد و ضمن قدردانی از اقدامات مسجدی این کانون ها در جریان روند اجرای برنامه ها و مشکلات فرهنگی پیرامون این مناطق شهری و روستایی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در بازدید های میدانی از فعالیت های 6 کانون فرهنگی و هنری شهرستان جاجرم ابتدا در کانون امام حسین علیه السلام  روستای صادق آباد حضور یافت و از فعالیت های  فرهنگی هنری و محل کانون و کتابخانه آن بازدید کرد که انتخاب فردی جدید به عنوان مدیر کانون و نیز تقویت فعالیت های قرآنی  در اولویت پیگیری و بررسی کارها در این کانون قرار گرفت.

 

کانون فرهنگی و هنری «شهدای امیرآباد» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) در روستای امیرآباد جاجرم، کانون بعدی بود که مدیر ستاد به همراه کارکنان حوزه ساماندهی  و شبکه سازی ستاد حضور یافتند و ضمن بازدید از محل کانون، در جریان روند اجرای برنامه های آن قرار گرفتند.

 

پس از آن و در ادامه این بازدید های میدانی مسجد نور  میزبان اهالی فهمای خراسان شمالی بود و کانون فرهنگی هنری حضرت امام هادی علیه السلام این مسجد مورد بازدید قرار گرفت و در نشستی صمیمانه راهکارهای ارتقاء فعالیت ها در این کانون مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، پس از بازدید از این کانون ها به ترتیب در دو روستای دربند و چهاربید شهرستان جاجرم حاضر شد و از کانون های امید  و اندیشه در مسجد حضرت ولیعصر (عج) و مسجد جامع  این دو روستا بازدید کرد.

 

این بازدید ها با حضور در کانون مهدی موعود مسجد حضرت صاحب الزمان شهر جاجرم  ادامه یافت و با برگزاری نشستی فرهنگی با رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و بررسی  مشکلات و ارائه راهکارهای همسو و ارتقاء دهنده فرهنگی و گرایش هرچه بیشتر  مردم به مسجد  پایان یافت.

 

۳۳ کانون فرهنگی و هنری مسجد در شهرستان جاجرم مجوز فعالیت دارد.

کد خبر 1220484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha