ایستگاه صلواتی به همت بچه های مسجد در کانون «امام رضا (ع)» گراش برپا شد

مقتدری گفت:به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج)، ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از شهروندان به همت کانون فرهنگی هنری ‌«امام رضا (ع)» گراش برپا شد.

علی اکبری مقتدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، ضمن تبریک نهم ربیع الاول مصادف با آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج)، گفت: در راستای بزرگداشت این ایام و ترویج فرهنگ و معارف مهدویت، کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، برنامه های متنوعی را با محوریت مسجد برگزار کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش با اشاره به برپایی موکب به همت بچه های مسجد در راستای این مراسم فرخنده، افزود: مسجدی ها با راه اندازی این موکب فرهنگی و پذیرایی در مراسم بزرگداشت سالروز آغاز امامت و تجدید بیعت با امام زمان (عج) میزبان شهروندان بودند.

 

وی بیان کرد: در موکب بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» با پذیرایی از شهروندان و توزیع آب و شربت فرخنده جشن «عیدالزهرا (س)» و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) نیز گرامی داشته شد.

 

مقتدری با اشاره به اینکه برپایی این ایستگاه صلواتی با حضور نوجوانان مسجدی همراه بود، عنوان کرد: همچنین اهالی مسجد نیز در این برنامه و در کنار نوجوانان مسجدی یاری گر آنان بوده و در تهیه و توزیع شربت همکاری داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: علاوه بر برپایی ایستگاه صلواتی در این مناسبت فرخنده، بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) با برپایی ایستگاه صلواتی نیز نسبت به این امام همام ادای احترام کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه در جوار کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش صورت می گیرد.

 

کد خبر 1221137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha