مدیران اهتمام جدی برای تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری داشته باشند/ تکمیل پروژه های اربعین دنبال می شود

بهرام نیا با بیان اینکه مدیران اهتمام جدی را در راستای تحقق تعهد ایجاد شده در مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان داشته باشند، گفت: تکمیل پروژه های زیرساختی اربعین حسینی در استان با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز(۱۴ مهر) در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، اظهار کرد:به زودی شاهد حضور و سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام در دور دوم سفرهای استانی خواهیم بود.

 

« حسن بهرام نیا» با تاکید بر اینکه در ارتباط با مصوبات ریاست محترم جمهوری به استان ایلام جلساتی تشکیل شود و مصوبات بررسی گردد، افزود: مدیران اهتمام جدی را در راستای تحقق تعهدات ایجاد شده در مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان مرتبط با دستگاه های اجرایی تا قبل از دور دوم سفر مصوبات را به سرانجام به اتمام برسانند.

 

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص مصوباتی که انجام نشده اند در راستای تحقق مصوبات ریاست جمهوری بیش از گذشته تلاش کنند، ابراز کرد: مدیران دستگاه های اجرایی، مصوباتی که اجرایی شده و نزدیک به مرحله اتمام هستند به نتیجه برسانند و تکمیل کنند.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان و  ستاد اجرایی فرمان امام راحل نیز لازم است که در راستای تعهداتی که در خصوص مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان دارند، اقدامات لازم را انجام دهند و انتظار می رود که هر چه زودتر به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

 

وی با اشاره به سفر ریاست محترم  جمهور به استان، گفت: بحث تکمیل زیرساخت های منطقه کارخانه نمک شهر ایلام که البته جزو مصوبات سفر نیوده است و از دستورات ریاست محترم جمهوری است، خوشبختانه شهرداری ورود پیدا کرده و بحث آسفالت آن از طریق شهرداری دنبال می شود و شرکت آبفای استان نیز در زمینه اختصاص انشعابات آب در حال فعالیت است و لازم است که این امر تا قبل از دو هفته به سرانجام برسد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در راستای پر کردن خلأهای که در اربعین سال جاری احصا شده است نیز اقدامات لازم در حال انجام است، یادآور شد: کار پروژه های اربعین در استان ایلام تمام نشده است و هنوز کار ادامه دارد و به دستگاه های متولی در حوزه زیرساختی در حوزه اربعین اعلام شده است که کار را ادامه دهند.

 

بهرام نیا خاطرنشان کرد: از همان هفته اول بعد از پایان کنگره عظیم اربعین، به مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه های زیرساختی اربعین اعلام شده است که پیگیر تکمیل و اتمام پروژه ها باشند.

 

وی افزود: در مجموع میانگین عملکرد استان در حوزه تحقق مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان خوب است و از مدیران انتظار داریم که قبل از سفر ریاست جمهوری هم در زمینه جذب اعتبار و هم تکمیل و ارتقای پیشرفت فیزیکی پروژه های استان بیش از گذشته با جدیت پیگیر امور باشند و پیشرفت چشمگیری را در این حوزه داشته باشیم.

 

 استاندار ایلام بیان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارزیابی سه ماهه و سطح بندی مدیران در زمینه پیگیری جذب اعتبارات و نظارت بر روند اجرای پروژه ها را در دستور کار دارد  و یکی از ملاک های ارزیابی مدیران تلاش در راستای جذب اعتبارات است.

 

بهرام نیا با اشاره به سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان، یادآور شد: باید تلاش شود که چند پروژه کلان و استخوان دار که محور توسعه استان هستند و می تواند استان را تکان دهد، را احصا کنیم  و این  طرح ها را به عنوان پیشنهاد قبل از سفر، به سازمان برنامه و بودجه ارائه  و در سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان نهایی شود.

 

وی بیان کرد: از همه آحاد جامعه، چه دولتی و غیر دولتی و کسانی که صدای ما  را می شوند در راستای مشارکت در امر توسعه استان تقاضا می شود که نظرات خود را در زمینه طرح ها و پروژه های کلان استان به ما پیشنهاد دهند که از مشارکت عمومی در راستای توسعه و ارتقای استان استفاده شود.

 

کد خبر 1221223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha