دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر حجاب بهانه بوده و دشمن دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: راه در انقلاب اسلامی مشخص بوده و سخنان رهبری فصل الخطاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(13مهر)، در پنجمین نشست شورای سیاست گذاری ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهارداشت: برگزاری کنگره و یادواره شهدا فرصتی برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار  و شهادت است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: باید از ظرفیت این کنگره برای  معرفی بیش از پیش شهدای لرستان استفاده شود و نسل امروز را با اهداف و آرمان های شهدا آشنا ساخت.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدای ایران اسلامی برای دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند و امروز همه ما رسالتی سنگینی در برابر خون شهدا بر دوش داریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: باید برای معرفی این عزیزان و پاسداشت شهدا تلاش کنیم و نسل امروز را با اهداف و آرمان های شهدا آشنا سازیم و در ره شهدا قدم برداریم.

 

وی ادامه داد: راه انقلاب اسلامی مشخص است و سخنان و بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با این اغتشاشات فصل‌الخطاب بود و راه را بیشتر از گذشته مشخص کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه صحنه گردان اصلی این اغتشاشات به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و موضوع حجاب، یک بهانه است، گفت: بصیرت و هوشیاری لازمه مقابله با توطئه های دشمن است.

 

وی اظهارکرد: با شایسته سالاری و رفع تبعیض‌ها و انجام وظایف قانونی خود، بهانه برای اعتراض و اغتشاش ایجاد نکنیم و با همکاری و همدلی همه مدیران و دلسوزان برای موفقیت و توسعه استان تلاش کنیم.

کد خبر 1221224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha