حجاب بهانه اغتشاشگران برای تحریک بانوان بود/ هفته وحدت از اهمیت بالایی برخوردار است

آیت الله نورمفیدی گفت: در حوادث اخیر، حجاب و مسائل زنان بهانه اغتشاشگران بود تا این قشر را تحریک کرده و به خیابان‌ها بکشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه ١۵ مهر) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به آشوب های اخیر، گفت: در این حوادث، حجاب و مسائل زنان بهانه اغتشاشگران بود تا این قشر را تحریک کرده و به خیابان‌ها بکشانند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه  به جز عده‌ای معدود، اغلب دختران و زنان ایرانی در برابر این توطئه دشمنان ایستادند، افزود: بانوان ایرانی با حجاب اسلامی در مسئولیت های بزرگی حضور دارند و ثابت کرده اند که حجاب مانع پیشرفت کاری آنان نمی شود.

 

وی ادامه داد: حفظ حجاب همواره مورد تاکید در وصیت نامه شهدا بوده است و برخی از بانوان آگاهانه این پیام را درک کرده و محکم‌تر از قبل در برابر توطئه دشمنان ایستادند.

 

آیت‌الله نورمفیدی با تبریک هفته نیروی انتظامی، از زحمات نیروهای انتظامی در برقراری امنیت کشور و به ویژه حوادث اخیر قدردانی کرد و گفت: این نیروها به منظور برقراری امنیت و زندگی راحت مردم به صورت شبانه روزی در تمامی مناطق حضور دارند.

 

وی با اشاره به هفته وحدت، افزود: مسئله وحدت مسلمانان از اهمیت بالایی برخوردار است و این هفته وحدت فرصت مهمی برای توجه به مسئله وحدت بین مسلمانان است.

 

امام جمعه گرگان گفت: دشمن همیشه به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

 

 

کد خبر 1221400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha