امنیت مردم اولویت پلیس/ توطئه  دشمنان ناکام ماند

سردارحسنی امنیت مردم را، اولویت پلیس دانست وگفت: پلیس تا پای جان برای حفظ امنیت جامعه ایستاده‌است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ، سردار «عبدالله حسنی» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن بیان اینکه دشمن در سیاست‌ها و راهبردهای خود همواره طی این چهار دهه کوشید تا بتواند با ناامن کردن منطقه به مقاصد شوم خود برسد،گفت: با هوشیاری ملت شریف ایران و همراهی مردم منطقه دشمن تاکنون نتوانسته به این مواضع خود دست یابد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان امنیت کشور ایران، را خار چشم دشمنان دانست وافزود:  دشمن همواره به دنبال بر هم زدن امنیت کشور است و اغتشاشات اخیر بهانه‌ای برای بر هم زدن امنیت کشور بود.

 

وی تصریح کرد: دشمن کوشید تا با جریحه‌دار کردن احساسات عمومی آنها را علیه نظام کند لذا ایجاد اغتشاش را بهانه‌ای کرد تا بتواند امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد که در این توطئه هم ناکام ماندند.

 

سردار حسنی با اشاره به ثبت  ۵۲۷ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ استان سمنان طی یک سال گذشته اظهارداشت: از این تماس‌ها ۴۲ درصد عملیاتی و برای مابقی راهنمایی‌های لازم به مردم شده است که مقایسه آن با سال قبل رشد ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۳تن و ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر با هوشیاری پلیس استان در یک سال گذشته کشف و ۲۷ باند قاچاق موادمخدر منهدم شد.

 

وی تصریح کرد: برخورد با معتادان متجاهر، خرده‌فردشی و قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های پلیس است و ماموران با اهتمام ویژه در زمینه مبارزه با مواد مخدر در تلاش هستند.

 

سردارحسنی  افزود:با توجه به اینکه سمنان در زمره استان‌هایی که کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب و برعکس را به هم وصل می‌کند اما این موضوع نمی‌تواند بهانه‌ای باشد که بتوانند محموله‌های مواد مخدر را از این استان عبور دهند لذا همواره نیروی انتظامی سمنان جاده‌ها را تحت نظر دارد .

 

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه با تلاش نیروی انتظامی سمنان از جمله استان‌های امن به شمار می‌رود، افزود: با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد خواهد شد و افرادی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر و به مراجع قانونی سپرده می‌شوند.

 

وی برخورد با حیوان‌گردانی را از مطالبه های مردمی دانست وافزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده برای برخورد به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کد خبر 1221439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha