تمجید نماینده ولی فقیه از برگزاری کرسی آزاداندیشی دانشجویان در کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان از ابتکار نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان و برگزاری کرسی آزاد اندیشی دانشگاه های کاشان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری شبستان-شمال استان اصفهان، حجت الاسلام «سید سعید حسینی» در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان گفت: در هفته گذشته که در برخی دانشگاه های کشور، دانشجویان خواسته هایی داشتند، نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، در اقدامی جالب کرسی آزاداندیشی را با حضور نماینده هایی از انجمن اسلامی، هیئت دانشجویی، جامعه اسلامی و بسیج دانشجویی و جمعی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه کاشان برپا کرد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با تمجید از این برنامه گفت: در این کرسی، مسائل مختلف از جمله دلایل عقلی حجاب، دسیسه تجزیه طلبان علیه ایران و جایگاه زن در اسلام مورد مناظره دانشجویان قرار گرفت و در پایان هم طیف ها با علایق و سلایق مختلف نماز جماعت را در کنار هم برپا کردند و این نمونه ای از تبیین است که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند.

 

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت سالروز رحلت عبدالمطلب گفت: دهم ربیع روز وفات حضرت عبدالمطلب است و در حدیثی از امام رضا(ع) همان تعبیری که برای ابراهیم است که در قیامت یک امت مبعوث می شود و سيماي پيغمبران و هيبت سلاطين را دارد، برای عبدالمطلب هم بیان شده است.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: حضرت عبدالمطلب در تاریک‌ترین دوران‌های انحراف و جاهلیت به تنهایی پرچم توحید را برافراشته نگاه داشت.

 

وی همچنین با گرامیداشت هفته وحدت گفت: وحدت نیاز ضروری جامعه اسلامی است، لذا این هفته بسیار مهم است و امت اسلامی و نیروهای ارزشی را به وحدت در زیر پرچم اسلام و اهل بیت(ع) دعوت می کنم.

 

امام جمعه کاشان در ادامه گفت: انتظار می رود تشکل های مذهبی، مساجد، هیئات مذهبی این هفته را به بهترین شکل گرامی بدارند.

کد خبر 1221441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha