استان گلستان در صنعت و گردشگری عقب مانده است

آیت الله نورمفیدی گفت: استان گلستان از نظر صنعت و گردشگری عقب مانده است و دولت باید به صورت متوازن به این امر نگاه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در گذشته کشاورزی در استان رونق خاصی داشت ولی اکنون وضعیت خوبی ندارد هر چند دولت خرید محصولات را بالا برده است اما در فروش بعضی از محصولات کشاورزی با توجه به هزینه های بالای آن به یک معنا به کشاورزان اجحاف می شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه استان گلستان با داشتن بیش از یک هزار واحد تولید مرغ گوشتی از تولید کنندگان بزرگ این ماده پروتئینی در کشور است، افزود: تولید کنندگان با توجه به هزینه های بالا گله مند هستند.

 

وی ادامه داد: نباید با ضرر و زیان رساندن به مرغدار قیمت مرغ را پایین نگه داشت بلکه دولت  باید ضمن رسیدگی به امور تولید آنها در پایین نگه داشتن قیمت مرغ و ضرر نرساندن به تولید کنندگان تدبیری کند.

 

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: استان گلستان از نظر صنعت و گردشگری عقب مانده است و در مقایسه با استان های شمالی و همجوار بخش گردشگری و صنایع در استان ظرفیت خوبی برای جبران بخشی از عقب ماندگی های صنعتی استان به شمار می آید و دولت باید به صورت متوازن به این امر نگاه ویژه ای داشته باشد.

 

کد خبر 1221852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha