وحدت بین مسلمانان شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام است

آرامش گفت: در روزگاری که استکبار جهانی درصدد ایجاد تفرقه و فتنه در بین امت اسلامی بوده و هست، وحدت بین مسلمانان شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حامد آرامش با تبریک هفته وحدت و میلاد پر نور پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: نامگذاری هفته وحدت از سوی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، حرکتی عظیم و دشمن شکن در راستای جلب توجه و همراهی امت اسلامی و خنثی کننده نقشه‌های شوم استعمار و استکبار بود.


وی اظهار داشت: این هفته پیام‌آور این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار، مجال از تفرقه‌افکنی بیگانگان می‌گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم(ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ می‌کنند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه نگاه هفته وحدت، نگاهی وحدت آفرین در همه مشترکات موجود در جهان اسلام و مسلمانان است، ادامه داد: در قرون اخیر استعمارگران با دسیسه‌ها و نیرنگ‌های فراوانی کوشیده‌اند تا در بین جامعه بزرگ اسلامی تفرقه ایجاد کنند و از رهگذر صدمه زدن به همبستگی ملل اسلامی، نقشه‌های شوم و پلید خود را در این کشورها به اجرا بگذارند.


آرامش تصریح کرد: یکی از این توطئه‌های سیاه، ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی به عنوان دو مذهب بزرگ اسلامی بوده است که دارای اشتراکات فراوان اعتقادی و تاریخی هستند و در صورت اتحاد می‌توانند نقش مهمی در ترقی و اعتلای جامعه اسلامی ایفا کنند.

 

وی یادآور شد: استان پهناور سیستان و بلوچستان نیز از شمال تا جنوب همواره در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب و تعامل سازنده علمای تشیّع و تسنن توانسته نمادی از وحدت اسلامی و همزیستی همراه با صلح و صفا در ایران و جهان باشد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: در این برهه حساس، لزوم وحدت میان مسلمانان بیش از پیش احساس می شود و دولت های اسلامی نباید اجازه دهند، دشمنان اسلام با تفرقه افکنی، امت واحد اسلام را از همدیگر جدا و متفرق سازند.

 

آرامش گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی است تا با همدلی و وحدت کلمه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

کد خبر 1221926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha