​یادواره شهدا با عنوان « شقایق های گمنام» در یزد برگزار شد

مراسم یادواره شهدای کانون باب الحوائج (ع) یزد با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم  یادواره شهدای کانون باب الحوائج (ع) یزد با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شد.
 
 
رستگاری در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه شهدا و تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب گفت: امروز اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین توجه به ارزش هایی که شهدا به خاطر آنها جان خود را فدا کردند به مراتب بسیار با اهمیت است.
 
 
وی افزود: اگر تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب و اسلام به خوبی برای نسل جوان صورت گیرد شاهد اتفاقاتی مانند حوادث اخیر نخواهیم بود.
 
 
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب را نشاانه گرفته اند و با استفاده از جنگ ترکیبی سعی دارند تا نسل جوان و نوجوان ما را به هدف خود نزدیک کنند در حالی که ما باید با استفاده از منابع ارزشمندی که در اختیار داریم به نوعی سبک زندگی اسلامی و دستاوردهای انقلاب را برای این قشر از جامعه تبیین کنیم.
 
 
رستگاری گفت: اگر به خوبی در راه خود موفق شدیم و جوانان و نوجوانان را جذب کردیم انقلاب و اسلام موفق خواهند بود.
 
 
وی گفت: زمانی دشمن از طریق جنگ سخت بر ما حمله کرد و رزمندگان و ایثارگان ما در مقابل آنها به پیروزی رسیدند و امروز نیز در جنگ ترکیبی امیدواریم بتوانیم با استفاده از ارزش های انقلاب و همچنین با استعانت از ائمه اطهار (ع) در مقابل آنها ایستادگی کنیم و آنها را به زانو در بیاوریم.
 
 
سخنرانی، اجرای سرود، شعرخوانی و مدیجه سرایی از جمله برنامه های دیگر این مراسم بود.
کد خبر 1221971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha