هجمه به نیروی انتظامی حمله به امنیت کشور است

حجت‌الاسلام موسوی فرد هجمه به نیروی انتظامی را حمله به امنیت کشور دانست و گفت: تا امنیت در کشور نباشد شاهد پیشرفت و تعالی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد، امروز یکشنبه (۱۷ مهر) در دیدار با فرماندهان فراجا، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: خشم و غضب بر همه وارد می‌شود اما باید آن را کنترل کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم زندگی سعادتمندانه ای داشته باشیم بهترین الگو اهل بیت (ع) است افزود: خداوند متعال به انسان دستور داده که هنگام عصبانیت خود را کنترل کند؛ هنگام عصبانیت اگر قدرتمند هستیم عفو و بخشش کنیم و اگر قدرت نداریم مطابق باید صبر کرد.

 

وی با اشاره به اینکه جمع زیادی از حاضرین در اغتشاش‌های اخیر فریب خورده بودند عنوان کرد: در ۲ سال کرونا از کودک تا بزرگسال در فضای مجازی حضور داشتند و با وجود تحریم‌های مختلف اما فضای مجازی هیچ‌گاه تحریم نشد.

 

امام جمعه اهواز با قدردانی از تلاش‌ها و خداقوت به فرماندهان و کادر انتظامی خوزستان بیان کرد: در ایام اربعین حسینی نیز شاهد برخوردهای زیبا از پلیس بودیم.

 

وی تصریح کرد: از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ بیش از چهار هزار زن بی‌گناه در آمریکا کشته شده و رسانه‌های آنها نیز منتشر کرده و از این مسئله هیچ ابایی ندارند و آب از آب تکان نمی‌خورد.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد خاطر نشان کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد مظلومیت نیروی انتظامی بودیم؛ طبیعتا تا امنیت در کشور نباشد شاهد پیشرفت و تعالی نخواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با اقتدار وظیفه تامین امنیت را برعهده دارد یاد آور شد: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب حمله به نیروی انتظامی حمله به امنیت است.

 

کد خبر 1222120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha