دانشگاه فرهنگیان فرصت خوبی برای تربیت معلمان انقلابی و مومن است

آیت الله خاتمی، خواستار برطرف شدن مشکلات و موانع اقامه نماز در مدارس شد و گفت: دانشگاه فرهنگیان، فرصت خوبی برای تربیت معلمان انقلابی و مومن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی امروز در دیدار اعضای شورای اقامه نماز شمالغرب کشور،  ضمن بیان مشکلات و موانع اقامه نماز در مدارس و دانشگاه ها ابراز امیدواری کرد که بتوان با تلاش آموزش و پرورش و معلمان مومن و انقلابی بتوان نسلی نمازخوان را تربیت کرد.

 

امام جمعه زنجان در ادامه به بیان تجربه خود در خصوص اقامه نماز در مدارس گفت: در ایام تحصیلی قبل از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس هفته ای یکبار در مدارس برای اقامه نماز جاعت حضور داشته و که به پیشنهاد مدیر کل وقت آموزش و پرورش استان این برنامه به دلیل کمبود جا و مکان برای اقامه نماز جماعت در مدارس به مسجد محل که نزدیک مدرسه بود منتقل شد که جمع کثیری از دانش آموزان در آن شرکت می نمودند و اثرات معنوی با برکتی را دربر داشت.

 

وی خواستار برطرف شدن مشکلات و موانع اقامه نماز در مدارس شد و گفت: دانشگاه فرهنگیان، فرصت خوبی برای تربیت معلمان انقلابی و مومن است.

 

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: در دانشگاه فرهنگیان آموزش های خوبی به دنشجویان این دانشگاه داده می شود که در آینده  می توانند در مدارس اثرات خوبی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در بین دانش آموزان داشته باشند.

 

در ادامه اعضای شورای اقامه نماز شمالغرب کشور به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص ترویج فرهنگ نماز در جامعه پرداختند.

کد خبر 1222157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha