جشن‌های میلاد پیامبر اسلام(ص)در ۲۱۰ امامزاده شاخص مازندران برگزار می شود

حجت الاسلام حیدری جناسمی از برگزاری جشن‌های میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در آستان مبارک ۲۱۰ بقعه و امامزاده شاخص استان مازندران خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته وحدت ایام منتسب به ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور و جولان عده ای ازمستکبران عالم و دشمنان دین و دیانت برای اهانت به مقدسات مسلمان،  اظهار کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای افزایش وحدت و هم‌افزایی مسلمانان با یکدیگر به خصوص در این شرایط است و باید تلاش کنیم تا صدای تمام مسلمانان در محکومیت چنین اقداماتی به گوش جهانیان برسد.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران بر لزوم یکپارچگی جهان اسلام در برابر هتاکی‌های اسلام‌ ستیزان تاکید کرد و گفت: این نخستین باری نیست دشمنان اسلام تلاش می‌کنند به بهانه آزادی، اجازه هر نوع بی‌احترامی را به ساحت مقدس آخرین فرستاده خدا، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) را به خودشان می دهند مسلمانان نیز برای مقابله با این اقدامات بی شرمانه باید وحدت داشته باشند.

 

وی خاطرنشان شد: امت اسلام باید در مقابل چنین اهانت‌ها و توهین‌هایی مواضع یکسان و متحدی بگیرند تا دیگر کسی جرأت اهانت به مقدسات دین مبین را نداشته باشد.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به تکاپوی خادمین بقاع متبرکه و امامزادگان استان مازندران برای برزگداشت شایسته هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق‌(ع)، از راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و اعزام بیش از ۷۰مبلغ به مناسبت هفته وحدت با هدف آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم با سیره و فضایل حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق‌(ع) در سطح استان خبر داد و یادآور شد: برپایی محافل انس با قرآن کریم، مراسم مولودخوانی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، قرائت زیارت رسول گرامی اسلام و زیارت از راه دور پیامبر اکرم(ص) و همچنین زیارت امام جعفر صادق(ع) در امامزادگان استان نیز در دست اقدام است.

 

وی به تقارن هفته وحدت با هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: همگان در حوادث اخیر شاهد آماج تیر منتقدان به سمت نیروهای خدوم و ارزشی انتظامی بوده ایم از این رو برای تقدیر از صبر، بردباری و تلاش نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه، نشست های بصیرتی با حضور مبلغین اعزامی در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان استان برگزار می شود. 

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی همچنین به اهمیت تکریم خانواده های شهدای والامقام فراجا اشاره و بیان کرد: دلجویی از خانواده های معظم شهدا در دستور کار خادمین امامزادگان استان قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران در شب و روز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) غرق در شادی و سرور می شوند، گفت: از مردم مومن و ولایی استان علوی تبار مازندران برای شرکت در این جشن ها در ۲۱۰امامزاده شاخص استان دعوت بعمل آورد.

کد خبر 1222214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha