توزیع ۵۵۰ سری جهیزیه به میمنت هفته وحدت توسط کمیته امداد استان کرمان

دومین مرحله رزمایش همدلی کمیته امداد استان کرمان با توزیع ۵۵۰ سری جهیزیه و یک هزار دستگاه بخاری به میمینت هفته وحدت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد در آیین توزیع ۵۵۰ سری جهیزیه و اهدای یک هزار دستگاه بخاری در قالب رزمایش همدلی گفت: این اقدام در راستای تحکیم خانواده و تسهیل امور زوج های جوان انجام می شود.

 

 

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از دو هزار و ۵۰۰ مورد ازدواج در سال جاری در جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد و افزود: از این تعداد برای یک هزار و ۲۹۰ مورد جهیزیه تأمین شده که ۵۵۰ سری از آن تکمیل و امروز توزعی می شود.

 

 

وی هر سری جهیزیه را شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز، تلویزیون و ماشین لباسشویی و ارزش ریالی هر سری را ۲۲ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: ارزش ریالی مجموع ۵۵۰ سری جهیزیه ۱۲۱ میلیارد ریال و در راستای حمایت از تولید داخل، همه این کالاها ایرانی است.

 

 

 

عسکری نژاد در خصوص منبع تأمین مالی این تعداد جهیزیه توضیح داد: این کالاها با مشارکت کمیته امداد، خیرین و خود کارخانجاتی است که این لوازم از آن تهیه شده و با استفاده از امکانات لجستیک ناجا و ارتش به جامعه هدف که بیشتر در جنوب استان است، ارسال می شود.

 

 

وی افزود: ۲۲ هزار نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در آستانه ازدواج قرار دارند که امداد علاوه بر جهیزیه، بسته های تشویقی ویژه ای برای آنان نیز در نظر دارد؛ 
 

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین به تأمین یک هزار دستگاه بخاری به ارزش ۲۷ میلیارد ریال در قالب این رزمایش خبر داد.
 

 

 

 

کد خبر 1222220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha