روشن شدن ابعاد فتنه اخیر درس عبرتی برای دشمنان نظام و انقلاب شد

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه ناجا همیشه در خط مقدم مبارزه با ضد انقلاب و نیروهای معاند قرار داشته و دارد گفت: روشن شدن ابعاد فتنه اخیر درس عبرتی برای دشمنان نظام و انقلاب در خارج و داخل کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» شامگاه دوشنبه( ۱۸ مهر) به همراه جمعی از اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان رودسر و در دیدار با فراجا ضمن تبریک این هفته به فرماندهی و کارکنانش اظهار داشت: بنا به نقل علمای اهل سنت ۱۲ ربیع الاول و بنا به عقیده اکثر علمای شیعه ۱۷ ربیع‌الاول میلاد پیامبر اکرم (ص) است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه علمای شیعه و سنی هفته وحدت را در کنار هم جشن می‌گیرند تصریح کرد: هفته فراجا امسال با هفته نورانی میلاد و وحدت قرین شده است و تبریک عرض می کنیم به سربازان ولایت نیروی انتظامی که همیشه ایام در خط مقدم مبارزه با ضد انقلاب و نیروهای معاند با ارزش‌های دین قرار دارد.

 

روحانی حضور سپاه و بسیج در مبارزه با دشمنان و دفاع جانانه آنان از انقلاب را هم مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: شهدای نیروی انتظامی، سپاه و بسیج برای نظام بسیار ارزشمند هستند که دشمن با انواع و اقسام توطئه‌ها و فتنه‌ها آنان را از ما گرفت.

 

وی با بیان اینکه دشمن همیشه در خط دشمنی با اسلام و حق و باطل قرار داشته و دارد ابراز داشت: از زحمات و خدمات همه کارکنان سازمان نیروی انتظامی در کشور و استان اعم از سردار ملکی و تمامی فرماندهان شهرستانها، جانشینان، معاونان و حفاظت اطلاعات به صورت ویژه سپاسگزاریم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن تقدیر از خدمات عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان رودسر و فراجا اضافه کرد: برای فراجا ثابت شد که موج عظیم ملت ایران در دفاع از فراجا برخواستند و شعارشان بیانگر تشکر و قدردانی از این نیروهای ارزشی است فلذا آن چهره‌ای که دشمن بنا داشت از نیروی انتظامی بسازد و تحویل مردم بدهد این چهره به خودشان برگشت خورد.  

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همچنان با صلابت، با ایمان و با اقتدار و به فرموده مقام معظم رهبری در عین حال مظلوم به رسالت خود عمل می‌کند یادآور شد: در این میدان، جبهه باطل رسوا شد و سازمان نظام پزشکی قانونی هم اعلام کرد که فوت آن دختر خانم اصلا با نیروی انتظامی مرتبط نبود و فوتش ربطی به برخورد ناجا نداشته است.  

 

امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد: روشن شدن این موضوع و ابعاد فتنه اخیر برای دشمنان نظام و انقلاب در خارج و داخل درس عبرت شد، هرچند که به فرموده مقام معظم رهبری اگر موضوع فوت آن دختر خانم نبود دشمن بهانه دیگری برای فتنه افکنی می‌ساخت. 

 

روحانی به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره حقوق زنان و حقوق بشر اشاره و خاطرنشان کرد: ما انقلاب کردیم و برای مواجهه با همه این اتهاماتی که می زنند، آماده‌ایم و امیدواریم مجموعه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی که حالا حمایت همه جانبه مردم را به همراه دارند باصلابت و اقتداری بیشتر در صحنه مبارزه با دشمن حاضر شوند.  

 

 

کد خبر 1222466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha