حضور در صحنه ملت ایران برای محکومیت اغتشاشات اخیر، نشان از بصیرت دارد

آیت الله خاتمی با تقدیر از حضور ملت ایران در محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور گفت: این حضور نشان از بصیرت ملت ایران دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان بر ضرورت هوشیاری ملت ایران تاکید کرد و گفت: برای مقابله با توطئه های ایادی استکبار باید گوش به فرمان رهبر بود و همواره پیرو ایشان باشیم.

 

امام جمعه زنجان با تقدیر از حضور ملت ایران در محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور خاطرنشان کرد: این حضور نشان از بصیرت ملت ایران دارد.


وی به تجمع بانوان فاطمی زنجان در روز چهارشنبه این هفته اشاره کرد و افزود: بانوان زنجان در دوران مبارزات علیه رژیم طاغوت نیز نخستین تظاهرات زنان را برگزار کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق اظهار کرد:  گرانی، اخلاق و امانتداری را از بین می برد و باعث ناراحتی و دلخوری و زجر می شود.  

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سایه امنیت و آرامش است که اقتصاد و جامعه رشد پیدا می کند، افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت نقش موثری دارند.

 

خطیب جمعه زنجان  در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم پیروی و عمل به سیره و سنت پیامبر اسلام(ص) تاکید کرد و گفت: باید خود را به اخلاق حسنه که ویژگی برجسته حضرت پیامبر بود، متخلق کنیم.

کد خبر 1223459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha