دولت  به استعمار مجازی دشمنان نظام اسلامی پایان دهد

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: دولت سیزدهم باید به استعمار مجازی دشمنان نظام اسلامی پایان دهد و شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز باید تقویت شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: خانواده و نظام آموزشی باید محیط خانه و مدرسه را متعهدانه و مومنانه با یکدیگر مرتبط نگه دارند و از یکدیگر غافل نباشند.

 

امام جمعه دماوند گفت: برای تربیت فرزندان و حفظ آنان از آفات فرهنگی و اجتماعی، باید مراقبت و محبت را با قاطعیت و استقامت در راه حق ممزوج کنیم و از دعا برای آنان غافل نشویم.

 

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی ادامه داد: پسران و دختران ما پدران و مادران خود را الگوی خود می‌بینند؛ والدین اگر محترمانه رفتار کنند، فرزندان احترام را یاد می‌گیرند و باید شیوه‌های دوستیابی صحیح را به فرزندانمان بیاموزیم و در کمال احترام رفت و آمدهایشان را کنترل کنیم؛ فرزندان ما باید مایه زینت و افتخار ما باشند و از ما بهتر شوند.

 

خطیب نماز جمعه دماوند در ادامه اظهار داشت: باید قدر نعمت جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه را بدانیم و همه باید برای حفظ جمهوری اسلامی تلاش کنیم و این بر ما واجب است.

 

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی با اشاره به مشکلات موجود، افزود: درست است که در کشور ما ضعف و کاستی‌هایی وجود دارد، اما این دلیل نمی‌شود که دشمنان با بهانه‌جویی در امور داخلی ما دخالت کنند و بخواهند مملکت ما را به آشوب بکشند.

 

وی با بیان اینکه نقش دشمن در اغتشاشات اخیر واضح بوده تاکید کرد: حضور برخی از عوامل بیگانه در صحنه آشوب‌ها و تبلیغات گسترده رسانه‌ای به نفع آشوب‌طلبی و اغتشاش را همه تایید می‌کنند و انکار ناپذیر است.

 

امام جمعه دماوند وجود مشکلات و نارضایتی ها در غرب را فراوان دانست و خاطرنشان کرد: چندین سال است که غربی‌ها با تولید بازی‌های رایانه‌ای خشونت‌آفرین که با شهوت انگیزی و تبلیغ سبک زندگی غربی آمیخته است، نوجوانان ما را به رفتارهای خشن و شکستن حریم‌ها و دریدن پرده ها عادت می‌دهند، استراتژی امنیت آمریکا و اروپا در غلبه فرهنگی بر ما، راه انداختن جنگ ضد ارزشی است تا ایمان و اخلاق جوانان ما را تخریب کنند.

 

وی گفت: مستکبران و زورگویان دنیا این روزها از رسانه‌ها برای انعکاس خواسته‌های خود سوءاستفاده کرده و با مخلوط کردن مطالب راست و دروغ و سیاه‌نمایی واقعیت را وارونه جلوه می‌دهند.

 

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی افزود: در روزهای قبل رسانه‌های دشمن اینگونه القا می‌کردند که ایران غرق در آتش و خون است و نظام در حال سقوط، اما در اکثریت شهرهای ایران زندگی عادی جریان داشت و خبری از اغتشاش نبود، نیازمند تشکیل جبهه رسانه‌ای محور مقاومت در کشور و در خاورمیانه و غرب آسیا هستیم و کاهلی و غفلت در تحقق شبکه ملی اطلاعات دیگر پذیرفتنی نیست.

 

امام جمعه دماوند مدیریت فضای مجازی را ضرورت دانست و تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی خارجی اگر می‌خواهند در ایران فعالیت داشته باشند، باید قوانین جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و مخالف مصالح ملی عمل نکنند.

 

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی اصافه کرد: دولت سیزدهم باید به استعمار مجازی دشمنان نظام اسلامی پایان دهد و شبکه‌های اجتماعی داخلی باید آنقدر تقویت شوند و امن باشند که نمونه‌های خارجی میدان‌داری خود را از دست بدهد.

 

امام جمعه دماوند در ادامه اظهار کرد: در جریان چنین حوادثی دستگاه‌های مسئول باید به سرعت اخبار صحیح را به مردم گزارش دهند تا اخبار دروغ و تفرقه افکن دشمن ذهن مردم را مسموم نکند.

 

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی گفت: هر دستگاهی باید در قبال عملکرد خود پاسخگویی سریع و قانع‌کننده داشته باشد، چراکه دشمن دنبال بهانه‌جویی و فتنه‌انگیزی است.

 

وی تصریح کرد: ایران حرم، ام القری و پایتخت اسلام و تشیع است و ما امت رسول الله (ص) و امام حسین (ع) هستیم و از ارزش‌های اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.

 

امام جمعه دماوند بیان کرد: حجاب قانون اسلام و قرآن است و عفاف ضامن حفظ خانواده‌های ماست و ما اجازه نخواهیم داد که با بی‌بندباری و بی‌عفتی جوانان و زنان و مردان ما به فساد کشیده شوند.

کد خبر 1223461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha