استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی در دادگستری سیستان و بلوچستان

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی در دادسرای عمومی ، دادگاه انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد.

«حجت الاسلام علی مصطفوی نیا»  رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان داشت: صف مردم را از اغتشاشگران جدا می دانیم؛  رسیدگی به پرونده  افرادی که مبادرت به حمل سلاح و تخریب اموال عمومی کردند و با ایجاد نا امنی موجب هراس مردم شدند در اولویت قرار دارد که به همین منظور شعبه ای خاص و ویژه را در دادسرا ، دادگاه و سازمان قضایی نیروهای مسلح تعریف کرده ایم که آماده اخذ شکایت مردم هستند.

 

وی با بیان اینکه شکایت مردم از عوامل اغتشاشات در زاهدان به صورت حضوری اخذ می شود، افزود: هر کسی به هر میزان که در  ایجاد تخریب و خسارت نقش داشته باید  در دستگاه قضایی محاکمه  شود و حتما دستگاه قضایی به سراغ تخریب کنندگان اموال شخصی و عمومی خواهد رفت زیرا که امنیت و آرامش شهروندان خط  قرمز ما است.

 

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان یادآور شد: خسارت دیدگان جمعه سیاه در زاهدان می توانند به دادگستری سیستان و بلوچستان مراجعه کنندو به پرونده های آنها رسیدگی می شود.

 

مصطفوی نیا با بیان اینکه به سراغ  کسانی که تحریک کننده اغتشاشات در زاهدان بودند خواهیم رفت، گفت: افرادی را که دستگیر کرده ایم در اعترافات خودشان گفته اند که با تحریک چه کسانی به میدان اغتشاش و آشوب آمده اند لذا  باید آنها پاسخگوی رفتار خودشان  باشند.

 

وی افزود: مجازات سختی در انتظار عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در زاهدان خواهد بود زیرا که قصد آنها برهم زدن آرامش و امنیت مردم بود. 

کد خبر 1224086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha