توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی با مشارکت اداره کل اوقاف درآذربایجان شرقی

حجت الاسلام حسینی گفت: درادامه اجرای طرح قرار دوازدهم، ۶۰۰ بسته کمک معیشتی به مناسبت میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) وحضرت امام جعفر صادق (ع) در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید شهاب الدین حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان شرقی اظهارکرد: درادامه اجرای طرح قرار دوازدهم، ششصد بسته کمک معیشتی به مناسبت میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) وحضرت امام جعفر صادق (ع) در بین خانواده های بی بضاعت اطراف امامزاده و مناطق محروم شهر تبریز توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی گفت: خداوند بی همتا در کلام نورانی خود به کرات مؤمنین را به انفاق و کمک رسانی به فقرا و مستمندان سفارش فرموده است و از آثار درخشان و سودمند دستگیری از فقرا و نیازمندان، این است که خداوند در اثر این رفتار شایسته، درهای خیر و برکت را به روی انسان باز نموده و او را در زندگی از رزق و روزی مادی و معنوی خویش بهره مند می سازد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بین مردم جامعه، آن قشر که از همه نیازمندتر و کمک رسانی به آنها بر همه لازم و ضروری است، فقرا جامعه هستند؛افزود:در همین راستا و درادامه اجرای طرح قرار دوازدهم، ششصد بسته کمک معیشتی به مناسبت میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) وحضرت امام جعفر صادق (ع) در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

وی ادمه داد:این بسته‌های معیشتی بعدازحضورو بازدید حجت الاسلام والمسلمین «فقیه» رئیس دفترنماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه تبریز، «رحمانی» نماینده پیشین مردم تبریزدرمجلس شورای اسلامی وهیئت امناءامامزاده سید ابراهیم (ع) به مناسبت سالروزمیلاد با سعادت رسول اکرم (ص)وحضرت امام جعفر صادق (ع) بین نیازمندان اطراف امامزاده و مناطق محروم شهر تبریز توزيع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ارزش هر یک از بسته های معیشتی را هفتصد هزارتومان عنوان نمود و خاطرنشان کرد:این ششصد بسته با کمک خیرین و مشارکت اداره اوقاف امور خیریه ناحیه یک شهرستان تبریز تهیه وتوزیع شد.

 

کد خبر 1224387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha