۶۴ درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: از ۱۰۰ مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان ۲۳ مصوبه به اتمام رسیده، ۴۱ مصوبه فعال و در دست اجرا بوده و ۱۱ مصوبه نیز در دست پیگیری است که نیاز به طرح مطالعه و طراحی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون هماهنگی به امور عمرانی استانداری ایلام در نشست جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: تعداد مصوبات در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ایلام ۱۰۰ مصوبه شامل ۲۵۲ طرح و پروژه بوده است.

 

«سعید هژبری» ابراز کرد: تعداد ۶۴ مصوبه شامل ۲۱۳ طرح و پروژه با اعتبار ۲۱۶۹ میلیارد تومان و ۱۶۴۳ میلیارد تومان تسهیلات و مصوبات ابلاغی مختص شهرستان کم برخوردار هلیلان شامل ۳۶ مصوبه با ۳۹ طرح و پروژه با اعتبار مصوب ۲۷۴.۵ میلیارد تومان و ۶۰.۵ میلیارد تومان تسهیلات بوده است.

 

وی ابراز کرد: جمع اعتبارات مصوبات سفر ۴۱۴۷ میلیارد تومان بوده است که از این میزان ۱۷۷۰.۵ میلیارد تومان معادل ۵۳ درصد اعتبارات تخصیص یافته است.

 

وی بیان کرد: از ۲۵۲ طرح و پروژه مصوب، ۱۰۱ پروژه اجرا شده، ۱۰۰ پروژه فعال و در دست اجرا است و ۲۶ پروژه در دست پیگیری و ۲۵ پروژه هم که مربوط به دو نهاد ستاد اجرایی فرمان امام راحل و بنیاد مستضعفان اجرا نشده است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ابراز کرد: از ۱۰۰ مصوبه ۲۳ مصوبه به اتمام رسیده است و ۴۱ مصوبه فعال و در دست اجرا بوده و ۱۱ مصوبه نیز در دست پیگیری است که نیاز به طرح مطالعه و طراحی است.

 

مهندس میرهاشمی معاون مدیرکل هماهنگی امور استان های نهاد ریاست جمهوری در این جلسه اظهار کرد: این نشست به منظور بررسی و پیگیری مصوبات دور اول ریاست جمهوری برگزار شده است، افزود: در دو روز گذشته بازدید های انجام شده است که این پروژه ها از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

 

وی بیان کرد: برای سفر دوم که در یکی دو ماه آینده انجام می شود باید پروژه های سفر اول ریاست جمهوری به پایان برسد.

 

میرهاشمی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان لازم است که چند پروژه مهم زیربنایی در استان در نظر گرفته شود که در دور دوم سفرهای استانی، پروژه های تاثیرگذار و مهمی بوده که موجب تحرک در حوزه های مختلف در استان شود.

 

کد خبر 1225114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha