حضور جوانان در پیاده روی اربعین غرب را مایوس کرده است

حجت الاسلام محمودی گفت: حضور مردم به ویژه جوانان در میادین مختلف کشور ما بی نظیر و مثال زدنی است و حضور آحاد مردم و جوانان در پیاده روی اربعین چیزی است که دنیای غرب را مایوس می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام عبدالرضا محمودی، امروز جمعه (29 مهر) در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت: در کاپیتلاسیون، مستشاران آمریکایی از هر گونه جنایتی در ایران مصونیت قضایی داشتند و این قرارداد ننگینی بود و امام خمینی (ره) در یکی از سخنرانی های خود فرمودند که با این قرارداد، عزت و عظمت ایران و ارتش ایران از بین رفت.

امام جمعه موقت شیراز افزود: این قرارداد ننگین در سال 1340 در دوران ریاست «جان اف کندی» کلید خورد و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که آمریکا مخالف نظام مستقل ماست و کاپیتلاسیون نشانه استکبار نظام سرمایه گذاری غرب بود.

وی اضافه کرد: انگلیس بمب هایی ساخت که بسیاری از مردم ما را به صورت شیمیایی مصدوم کرد و هنوز هم جانبازان شیمیایی ما از این صدمه رنج می برند و کشورهای غربی که شعارهای لیبرال می دهند، هنوز تبعیض نژادی در کشورهای خود دارند.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: نظام سرمایه داری امپریالیسم آمریکا در چنگال صهیونیست است و اتحادیه اروپا که مدعی حقوق بشر است به بهانه حقوق بشر در امور کشورها دخالت می کنند و از زمان انقلاب اسلامی همواره دشمنان قصد هجمه داشته اند که با هوشیاری مردم نقش برآب شد.

وی ادامه داد: در جریان جنگ شناختی غرب علیه اسلام در وقایع اخیر در واقع جنگ احزاب علیه جمهوری اسلامی راه انداخته شده است و در طول پیروزی انقلاب اسلامی حضور این سطح وسیع از نظام سرمایه گذاری غرب در هجمه ها بی نظیر است و همواره شکست خورده اند و این سطح مواجهه با جمهوری اسلامی نشان می دهد که ایران اسلامی دارای قدرت است و دارای توازن در عرصه های مختلف است.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: حضور مردم به ویژه جوانان در میادین مختلف کشور ما بی نظیر و مثال زدنی است و حضور آحاد مردم و جوانان در پیاده روی اربعین چیزی است که دنیای غرب را مایوس می کند.

وی ادامه داد: کشور ما در حوزه های علمی و پزشکی گوی سبقت را از سایر کشورها ربوده و پرچم جمهوری اسلامی در جهان همواره بالاست و نکته مهم این است که ما برای دین خدا گام برمی داریم که موجب تداوم جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی گفت: این شخصیت بزرگ تشیع در شمار ذخایر بزرگ حوزه علمیه بودند و شهادت ایشان باعث شلعه ور شدن شعله های انقلاب می شود.

وی ادامه داد: دولت پشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان را به مجلس شورای اسلامی داده است و از مهرماه مواردی علی الحساب به حساب آنها واریز شود و از دولت می خواهیم تمهیداتی در دستگاه های نظارتی در نظر بگیرد که این اقدام برای تامین خلاءهای اقتصادی انجام شود و این اقدام حمایتی طوری انجام شود که مردم حمایت را احساس کنند و عدم نظارت موجب نشود که تورم هم در جامعه افزایش یابد که دیگر افزایش حقوق اثربخش نشود.

کد خبر 1225301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha