دانشگاه ها و مدارس از ظرفیت های ایثارگران استفاده کنند

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: دانشگاه ها و مدارس از ظرفیت های ایثارگران استفاده کنند و با سخنرانی و خاطره گویی به جهاد تبیین بپردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام «کاظم فتاح دماوندی» امام جمعه شهرستان دماوند پیش از ظهر جمعه در مراسم یاد یاران و تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و ایثارگران گرانقدر شهر دماوند در اردوگاه شهید مصطفی خمینی برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد تبیین سفارشات زیادی کرده اند.

 

وی افزود: یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید خاطرات آن دوران پر از افتخار را برای نسل جوان و جدید ما توضیح بدهند که چه رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی انجام شده است و ضروری است که خاطرات رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان گرانقدر و عزیز ما باید به کتاب و درس نامه تبدیل و چاپ شود.

 

امام جمعه دماوند دفاع مقدس را تجلی و دانشگاه انسان شناسی دانست و بیان داشت: از سپاه عزیز، بنیاد حفظ آثار، فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد می‌خواهیم از عزیزانی که می‌خواهند در مورد دفاع مقدس کار تولید محتوا انجام دهند حمایت کنند.

 

حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: با باید با زبان هنر دلاور مردی‌های رزمندگان و ایثارگران عزیزمان را به تصویر بکشیم و آن را به نسل جوان و نوجوان نشان بدهیم.

 

وی  عنوان داشت: ایثارگران گرانقدر ما باعث افتخار و الگوی همه ما هستند و رزمندگان عزیز ما باید در مدارس، دانشگاه‌ها و مجالس و محافل فرهنگی و مذهبی شرکت کنند و با سخنرانی و خاطره گویی به جهاد تبیین بپردازند.

کد خبر 1225334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha