مسئولین با حضور در میان مردم  مشکلات آنها را مرتفع کنند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: واقعاً این مردم با بصیرت و ولایت‌مداری خودشان روی کشور را سفید کردند و دشمن را به شکست کشاندند، مسئولین با حضور در میان مردم مشکلات آنها را مرتفع کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام «سید حسین حسینی» امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های نماز جمعه امروز طی سخنانی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: ما به بصیرت و عدم همراهی مردم با اغتشاشگران و صبر و حمایت آنها از انقلاب افتخار کردیم.

 

وی افزود: واقعاً این مردم با بصیرت و ولایت‌مداری خودشان روی کشور را سفید کردند و دشمن را به شکست کشاندند،، آفرین بر این مردم، اما این جواب مردم نیست، بلکه جواب مردمی که سختی‌ها را تحمل کردند و در برابر مشکلات ایستادگی کردند و به دشمن اجازه میدان‌داری و موج‌سواری ندادند، این است که مسئولین با جان و دل بیایند بین مردم و دردهای آنها را بشنوند و مشکلات آنها را مرتفع کنند و جواب مردم را با حضور در میدان و حل مشکلاتشان بدهند.

 

امام جمعه پردیس سپس به تمرکز دشمن روی دانش آموزان و نسل جوان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش باید محور فعالیت‌های فرهنگی و دینی و مذهبی شود، در مدارس ما باید مباحث قرآنی و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و مباحث بصیرت‌افزایی به صورت خیلی جدی و گسترده کار شود.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بسیاری از گرفتاری‌های ما به خاطر دوری از قرآن است، لذا دانش آموزان باید دست‌اندرکار اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان بشوند و خود این دانش آموزان با حمایت مسئولین و مساجد در سطح شهرستان کار فرهنگی بکنند.

 

حجت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به مشکلات اجتماعی در جامعه گفت: از مسئولین درخواست داریم که حمایت بکنند و هم از معاونین پرورشی و روحانیون توانمند و بسیج دانش آموزی درخواست داریم، تا در چهار چوب ضوابط آموزش و پرورش بستر اجرای فعالیت‌های فرهنگی و دینی و مذهبی را فراهم کنند.

کد خبر 1225336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha