لزوم رسیدگی بیشتر به معیشت مردم و وضعیت فرهنگی

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه در هر تهدید، فرصت‌هایی ایجاد می‌شود و این بهترین فرصت جهت دانستن عیب‌های خودمان است گفت: باید به معیشت مردم و وضعیت فرهنگی بیشتر رسیدگی شود و دستگاه‌های مربوطه ولنگاری فضای مجازی را کنترل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «حجت‌الاسلام احمد محمدیان» امروز (جمعه ۲۹ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، با بیان اینکه ایران قوی بزرگترین دشمن مستکبرین و جهانخواران است اظهار کرد: زمانی ما در اوج ذلت و وابستگی بودیم اما امروز کشورمان قوی است و هنگامی که کسی قوی شد، دشمنی با او نیز شدت و هدت بیشتری می‌یابد.

 

امام جمعه موقت اندیمشک افزود: ناکامی دشمنی‌های گذشته با روند پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی، هدف قرار دادن سرمایه‌های ایمانی و ملی ایران، بن‌بست نمایی در مذاکرات احیای برجام، رویکرد امیدبخشی دولت سیزدهم، هدف قرار دادن ظرفیت‌های ترانزیتی ایران، بن‌بست غرب در جنگ اوکراین و انتقام از ایران به دلیل مواضع رو به جلو، از جمله دلایل آشوب‌های اخیر به شمار می‌روند.

 

وی اذعان کرد: دشمنان کشورمان به ویژه رسانه‌هایی از جمله اینترنشنال وابسته عربستان و همچنین منافقین، تجزیه‌طلبان و سلطنت‌طلبان با استفاده از شعار «زن، زندگی، آزادی» آن را به عنوان ابزاری برای تحریک جمعیت اندک اغتشاشگران تبدیل کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام محمدیان تصریح کرد: ما باید به خوبی این مسئله مهم را بدانیم و آن توجه داشته باشیم که ایران قوی هدف اصلی دشمنان و هدف فرعی آنها نیز حجاب و آزادی است.

 

وی با اشاره به اینکه در هر تهدید، فرصت‌هایی ایجاد می‌شود و این بهترین فرصت جهت دانستن عیب‌های خودمان است عنوان کرد: ضرورت دارد به معیشت مردم و وضعیت فرهنگی بیشتر رسیدگی شود و دستگاه‌های مربوطه ولنگاری فضای مجازی را کنترل کنند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک در ادامه به بیان مطالبی در رابطه با مناسبت‌های پیش‌رو پرداخت.

 

کد خبر 1225346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha