دغدغه‌ بسیج سازندگی تأمین آب شرب سالم و پایدار برای روستاهای کم آب است

سرهنگ مهدی گفت: دغدغه‌ بسیج سازندگی، تأمین آب شرب سالم و پایدار برای روستاهای کم آب است و در این راستا تلاش های بسیاری انجام می دهد.

سرهنگ  «علیرضا مهدی» ضمن تاکید بر اهمیت آب رسانی به مناطق روستایی، از آبرسانی بسیج سازندگی به بیش از 3 هزار خانواده روستایی در ساوه خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اجرای پروژه های آبرسانی مجتمع کوهپایه و سرداران به روستاهای محروم و کم برخوردار شهرستان ساوه  به همت بسیج سازندگی استان مرکزی و بسیج سازندگی سپاه ساوه انجام شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اینکه، برخی از روستاهای ساوه با کمبود آب شرب و تنش آبی مواجه هستند، افزود: بسیج سازندگی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این حوزه وارد عمل شده و با امکانات جهادی و ماشین‌آلات و تجهیزات سپاه و بسیج و نیروهای انقلابی در حال اجرای پروژه های آبرسانی در این روستاها هستند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر دغدغه‌ بسیج سازندگی در تأمین آب شرب سالم و پایدار برای روستاهای کم آب در استان مرکزی، گفت: مجتمع آبرسانی کوهپایه شامل 22 روستا با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان و مجتمع آبرسانی سرداران برای 6 روستا با اعتباری بیش از 9 میلیارد تومان عملیاتی شده است.

 

سرهنگ مهدی همچنین با بیان اینکه در مجموع 28 روستا از شهرستان ساوه آبرسانی شده است، ادامه داد: آبرسانی روستاهای قلعک، باغشاهی، شرفلو، سیلیجرد، الوسجرد، یل آباد، ملک شاهی و شادباغی و... از جمله این روستاها هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه بیان کرد: هدف بسیج سازندگی ایجاد امید در بین مردم و رسیدن به عدالت و پیشرفت است.

 

وی با اشاره به اینکه طول لوله گذاری برای مجتمع های آبرسانی به روستاهای ساوه حدود 15 کیلومتر است، گفت: این مجتمع آبرسانی توسط بسیج سازندگی در این شهرستان احداث شده تا آبرسانی به بیش از 3 هزار منزل روستایی انجام شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه ادامه داد: عملیات آبرسانی در برخی از روستاهای کم برخوردار که با تنش آبی مواجه هستند با اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) باهمکاری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی انجام میشود تا ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسامی ایران بتوانند از این نعمت الهی که مایه حیات است بهره مند شوند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: بسیج سازندگی شهرستان ساوه با تمام امکانات تلاش میکند تا با تکمیل مجتمع‌های آبرسانی درروستاهای ساوه بخش عظیمی از مشکلات کمبود آب را رفع کند.

 

سرهنگ مهدی ادامه داد: امید است بتوانیم با این اقدامات جهادی و تلاش های گسترده گره گشای بخشی از مشکلات مردم عزیز استان مرکزی و ایران اسلامی باشیم.

کد خبر 1225899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha