امنیت مرهون خون شهداست/ ضرورت بصیرت نسل جوان و نوجوان در برابر فتنه دشمنان

امنیت امروز کشور رمز بقا و حیات جامعه بوده و در پیشرفت کشور در عرصه های مختلف نقش آفرین است، این امنیت را مرهون خون شهدا بوده و باید در حفظ آن تلاش کنیم.

خبرگزاری شبستان _ لرستان _فاطمه ملکی

 

امنیت مهم ترین عامل و مرلفه پیشرفت کشور در عرصه های مختلف  بوده و این مهم ضامن حیات و بقا جامعه است.

 

امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم، جوانانی که با هزاران آرزو در میدان نبرد با دشمن حاضر شدند و در برابر دشمنان سینه سپر کردند و خون خویش را تقدیم اسلام و انقلاب کردند تا امروز ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

 

نباید فراموش کنیم که جوانان غیور دوران دفاع مقدس و دیگر شهدایی که در طول این سال ها به شهادت رسدیند تا خاک، جان و ناموس مردم حفظ شود و همه ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم.

 

جوانان امروز این مرز و بوم باید ادامه دهنده راه شهدا باشند، جوانانی که امروز هدف دشمن قرار گرفته اند باید با بصیرت و هوشیاری راه شهدا را ادامه و در جهت تحقق آرمان های شهدا گام بردارند و فریب نقشه های شوم دشمن را نخورند.

 

دشمن امروز با راه اندازی جنگ فرهنگی و رسانه به دنبال گمراهی جوانان و نوجوانان بوده و با ایجاد تفرقه درون کشور می خواهد به اصل انقلاب ضربه بزند، دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هر روز با توطئه های جدید وارد میدان می شود و جوانان ما باید هوشیار و موظاب باشند که د پازل و بازی دشمن نیفتند.

 

خانواده کانون پرورش و تربیت است

 

با توجه به ماجراهای اخیر در کشور و توطئه های دشمن در راه اندازی این اغتشاشا، خانواده ها به عنوان کانون پرورش و تربیت نسلی مؤمن و انقلابی باید در برابر این توطئه های دشمن هوشیار بوده و اجازه ندهند فرزندانشان در خط دشمن حرکت کنند.

 

بی توجهی به ناتوی فرهنگی دشمن و گرفتار شدن فرزندان در دام دشمنان راهبردی برای پیشبرد اهداف دشمنان اسلام و انقلاب است، خانواده رسالت خطیری در تربیت فرزندان بر دوش داشته نباید اجازه دهد که نسل امروز ما در دام دشمن بیفتد.

 

دشمن ضربه زدن به اصل انقلاب را هدف قرار داده است

 

دشمن به دنبال رواج بی بند و باری، فروپاشی کانون خانواده و کمرنگ کردن ارزش ها است، دشمن می خواهد در این جنگ رسانه ای و دو قطبی کردن جامعه نسل جوان را به بی راهه بکشاند، می خواهد جوانان ما از ارزش های اسلامی و دینی فاصله بگیرند.

 

بصیرت ملت ولایتمدار ایران اسلامی خنثی کننده توطئه های شوم دشمنان خواهد بود و جوانان به عنوان سرمایه های نظام و انقلاب در سایه بصیرت راه نفوذ دشمن را خواهند بست.

 

دشمن در این فتنه با توطئه آفرینی علیه زنان و دختران ایران اسلامی فروپاشی کانون خانواده، عزت و کرامت  زنان را هدف قرار داده است، زنان جامعه اسلامی امروز رسالت سنگینی در برابر این توطئه دشمن بر دوش دارند.

 

زنان همانگونه که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در پشت جبهه های جنگ نقش آفرینی کردند، امروز نیز باید در این جبهه جنگ نرم در برابر دسیسه های دشمن حضوری جدی داشته باشند و با بصیرت در صحنه حاضر شوند.

 

هوشیاری مردم در برابر این فتنه دشمن که ارزش های دینی را هدف قرار داده و به دنبال ایجاد شکاف بین دین و زندگی مردم است، امری ضروری است.

 

ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای در برابر فتنه دشمنان

 

امروز با انجام و تقویت کارهای فرهنگی، رسانه ای و تبلیغی باید در زمینه بصیرت افزایی و آگاه ساختن مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در برابر توطئ های دشمن گام برداریم.

 

جهاد تبیین امروز نیاز جامعه بوده و رسانه های داخلی به عنوان جهادگران عرصه جهاد تبیین باید قلم بزنند و نسل جوان و نوجوان را در برابر دسیسه های شوم دشمن در راه اندازی اغتشاشات اخیر آگاه سازند.

 

جوانان ما باید امروز بیش از هر زمان دیگری هوشیار باشند و فریب این توطئه های دشمن و رسانه های معاند را نخورند، جوان انقلابی به عنوان سرمایه این کشور و آینده ساز در اداه راه انقلاب و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب باید نقش آفرین باشد.

 

این انقلاب با خون هزاران هزار شهید به پیروزی رسیده و با خون شهدا آبیاری و تنومند شده است، دشمن بداند جوانان ما همواره پای انقلاب، ارزش ها و خون شهدا ایستاده اند و با بصیرت، درایت و هوشیاری ملت شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی راه شهدا و انقلاب ادامه خواهد داشت.

 

توطئه های دشمن علیه ایران اسلامی همچنان ادامه دارد و اما امروز نیز همچون اتفاقات گذشته این دسیسه و فتنه دشمن در سایه بصیرت و هوشیاری مردم خنثی خواهد شد و نباید اجازه نفوذ به دشمنان انقلاب و را بدهیم و وحدت و همدلی، در این راستا ضروری است.

 

هرکسی در هر سمت و جایگاهی وظیفه ای بر دوش دارد، باید نسبت به انجام این وظیفه و رسالت به خوبی عمل و در خدمت به مردم و جامعه نقش آفرینی کند و اجازه ندهیم دشمن بهانه ای برای نفوذ پیدا کند.

کد خبر 1225974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha