لزوم تعریف رویدادهای فرهنگی و هنری در جنوب کرمان

ذبیح الله اعظمی گفت: باید در حوزه فرهنگ و هنر یک رویداد بزرگ فرهنگی و هنری تعریف شود و بر همین اساس جشنواره های بزرگ در این حوزه ها را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۳ آبان ماه) نشست هم اندیشی نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

 

«ذبیح الله اعظمی» در این نشست، گفت: باید در حوزه فرهنگ و هنر رویداد های بزرگ فرهنگی و هنری تعریف شود و بر همین اساس جشنواره های بزرگ در این حوزه ها را برگزار کنیم.

 
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از نویسندگان یک یا چند کتاب آماده چاپ دارند اما به دلیل عدم توانایی مالی قادر به چاپ آنها نیستند بنابراین بنده قصد دارم از نویسندگانی که دارای آثار فاخر هستند، حمایت کنم.
 
وی از پیگیری تاسیس پلاتو خبر داد و عنوان کرد: ان شاالله پیگیری ایجاد نگار خانه، تجهیزات سینما، مجتمع های فرهنگی و... را نیز در دستور کار قرار می دهم و امیدوارم با تأسیس نگارخانه در آینده هنرمندان بتوانند آثار خود را در معرض دید عموم قرار دهند.
 
اعظمی در خاتمه خاطرنشان کرد: در دیداری که قرار هست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشم مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر این منطقه را به صورت مکتوب و شفاهی به عرض وزیر می رسانم و تا حصول نتیجه پیگیر مشکلات این حوزه هستم.
 
شایان ذکر است؛ با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر این منطقه برگزار شد.
کد خبر 1226257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha