ناامید کردن مردم  سناریوی جدید دشمن /جهاد تبیین وظیفه ما در عصر کنونی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادواره شهدای شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه دشمنان تلاش کردند در اتفافات اخیر مردم را ناامید کنند، گفت: جهاد تبیین وظیفه کنونی ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان،  " محمد مهدی اسماعیلی "  عصر امروز  در  اجلاسیه ۶۴۱ شهید شهرستان کبودراهنگ در عباسیه مسجد تکیه کبودراهنگ گفت: امروز افتخار ما این است که در جمع خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود :  مردم دارالمومنین همدان و کبودرآهنگ یاری گر انفلاب  در روزهای جنگ و پیشتاز حرکت‌های انقلابی در  کشور بودند  و شهیدان همدانی، شهبازی، چیت ساز  ستارگانی بودندکه در آسمان استان می درخشند .

 

وی اظهار داشت: شهدای پنجم آبان ۵۷ شهرستان کبودراهنگ به خون غلتیدند و امروز در چهل و چهارمین سالگرد این شهیدان سرافراز با غرور به نام مقدس اینها  افتخار می کنیم .

 

اسماعیلی ادامه داد : امروز همه افتخاراتمان مرهون ایام دفاع مقدس است و سربلندی مردم ایران افتخاری است که شهدا آفریدند.

 

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش دشمن این بود که حوزه فرهنگ ،و رشد اقتصادی کشور  را به زانو درآورد اما   کشتی این انقلاب یک ناخدای بیداری دارد و امیدواریم پرچم ایران به دست همین ناخدای بیدار به دست صاحب اصلیش برسد.

 

وی همچنین ادامه داد:  همه شهدا برای ما پیام های بسیاری داشتند و ما مرهون خون شهدا هستیم و با شهدا پیمان خون بسته ایم و هرگز بر خلاف شان عمل نخواهیم کرد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به سفر ریاست جمهوری در مرداد ماه امسال به شهرستان کبودراهنگ اشاره کرد و افزود:  بعد از سفر ریاست جمهوری به جد پیگیر مسائل و مشکلات مطرح شده که جزو مشکلات دیرینه مردم این شهر است را پیگیر هستیم و تاکنون بخشی از این مشکلات مرتفع شده و امیدواریم در روزهای آینده این مشکلات به کلی برطرف شود .

 

اسماعیلی گفت:  همچنبن در سفر ریاست جمهوری مصوبات بسیار خوبی در استان و شهرستان داشتیم که همه آنها در حال پیگیری است تا به نتیجه برسد.

 

شایان ذکر است مردم کبودرآهنگ در پنجم آبان سال ۵۷ در حرکت اعتراضی و تظاهرات علیه حکومت پهلوی شرکت کردند و با تیراندازی ماموران رژیم پهلوی پنج نفر از شرکت کنندگان به نام‌های محمد شعاعی ،علی عاشوری ،محمود دلاکی ،عمران کردی و علی مسلم خانی به شهادت رسیدند و ۲۱ نفر نیز زخمی شدند.

 

 

کد خبر 1226372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha