خدمات رسانی معلمان جهادگر جهرم در مدارس محروم روستایی

زارعی گفت: به همت جهادگران فرهنگی شهرستان جهرم، اردوهای جهادی به منظور خدمات رسانی و حمایت از دانش آموزان نقاط محروم روستایی انجام شده است.

مهدی زارعی به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: گروه جهادی فرهنگیان شهرستان جهرم، متشکل از معلمان و آموزگاران عضو کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان، در قالب اردوهای جهادی خدمات متعدد و متنوعی را به دانش آموزان مناطق محروم ارائه می کنند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در جدیدترین برنامه معلمان بسیجی جهرم که در قالب اردوی جهادی برگزار شد، کلاس های آموزشی و تقویتی جهت دانش آموزان با حضور فرهنگیان جهادگر در روستاهای محروم ارائه شد.

 

وی عنوان کرد: همچنین رنگ آمیزی کامل کلاس های، سالن، درب و پنجره ها و ورودی مدرسه ابتدایی «وحدت» روستای «موسویه» برنامه دیگری بود که به همت مدیریت آموزشگاه، خیرین و گروه جهادی «مهر و رحمت» کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم انجام شده است.

 

زارعی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی در طول سال و در قالب اردوهای جهادی با حضور در مناطق محروم شهرستان به ارائه خدمات مختلف از جمله برگزاری کلاس های تقویتی، برنامه های عمرانی، خدماتی، تهیه وتوزیع بسته های لوازم تحریر و معیشتی و... اقدام می کنند.

کد خبر 1226428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha