حادثه تروریستی در شیراز نشانه درماندگی دشمنان انقلاب اسلامی ایران است

مولوی عبدالهی با محکوم کردن اقدام تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز گفت: این اعمال وحشیانه نشانه درماندگی و ضعف دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

مولوی سیداحمد عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه حرم مطهر حضرت شاهچراغ شیراز، اظهار داشت: کشتن زن، مرد، کودک و افراد سالمند بی دفاع و بی گناه در هیچ آیین و فرهنگ پذیرفته نیست.

 

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه این اقدام وحشیانه از نظر انسانیت محکوم است، گفت: علمای اهل سنت مانند دیگر علما و اقشار جامعه کشتار افراد بی دفاع را در حرم مطهر شاهچراغ محکوم می کنند.

 

وی این اعمال وحشیانه را نشانه درماندگی و ضعف دشمنان انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده تا دشمنان نتوانند با ایجاد اینگونه حوادث فضای اختلاف را تقویت کنند.

 

وی با بیان اینکه هوشیاری برای هر فرد شیعه و سنی لازم است، گفت: مردم باید در هر آیین و مذهب هوشیار بوده و فریب دشمنان را نخورند تا زمینه برای اختلاف و تفرقه ایجاد نشود.

 

امام جمعه اهل سنت اسدیه قساوت و بی رحمی در صف افراد بی دفاع و غیر مسلح را نشانه ذلت و زبونی حرکت گروه یا فرد اعلام و این اقدام را محکوم کرد.

 

مولوی عبدالهی گریزی به اغتشاشات اخیر زد و گفت: انتقاد پذیرفته است و مسئولان باید گوش شنوا داشته و به مشکلات مطرح شده با دقت رسیدگی کنند.

 

وی با اشاره به این مهم که برخی افراد به بهانه اعتراض به دنبال ایجاد رعب، وحشت، التهاب و نا امنی در جامعه هستند، تأکید کرد: این افراد به اموال عمومی و بیت المال صدمه وارد کرده یا محل کسب و کار مردم را غارت می کنند.

 

وی این اقدام و صدمه زدن به اموال عمومی و کسب و کار مردم را نیز محکوم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1227012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha