موفقیت‌های اخیر کشور در زمینه‌های مختلف خاری در چشم دشمنان شده است

حجت الاسلام مطیعی موفقیت‌های اخیر کشور در زمینه‌های مختلف را خاری در چشم دشمنان دانست وگفت: دشمنان هیچ گاه تاب و تحمل دستاوردها و موفقیت جمهوری‌اسلامی را نداشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام« مرتضی مطیعی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان در مصلا این شهر ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت شاه چراغ (ع) شیراز و تسلیت به داغ‌دیدگان و خانواده‌های شهدا  گفت: دشمن از اینکه نمی تواند به درخت تنومند جمهوری اسلامی آسیبی وارد کند عصبانی شده است و کسانی را مامور کرده که به اماکن مقدس حمله کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ایجاد جنگ ترکیبی را مهمترین هدف دشمن عنوان کردوافزود: نارضایتی، عدم امنیت و ناامیدی مهمترین ابزاری که دشمن از آن برای رسیدن به مقاصد پلید خود استفاده می‌کند.

 

وی تصریح کرد: دشمن با امپراطوری رسانه که دارد با دروغ پراکنی و شایعه سازی حجم اغتشاشات در کشور را بسیار سنگین تر از واقعیت تصویرپردازی می کند که مردم را عصبانی کند.

 

حجت الاسلام مطیعی ضمن بیان اینکه موفقیت‌های اخیر کشور در زمینه‌های مختلف خاری در چشم دشمنان شده است،اضافه کرد: دشمنان هیچ گاه تاب و تحمل دستاوردها و موفقیت جمهوری‌اسلامی را نداشتند از این رو بارها کوشیدند تا به عناوین مختلف کشورمان را مورد تهاجم قرار دهند.

 

خطیب جمعه سمنان با اشاره به اینکه دشمن نمی تواند پیشرفت های ایران را در حوزه های مختلف تحمل کند،اظهارکرد: دست دشمن از منابع نفتی و غیر نفتی ایران قطع شده است به همین علت عصبانی است و از الگو شدن ایران بر نمی تابد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان از موضع گیری ایران در مذاکرات عاجز شده اند افزود: از دشمن توقع دوستی نداریم و نخواهیم داشت.

 

حجت الاسلام مطیعی یکی از انتظارات این روزهای مردم را شناسایی و برخورد با عاملان ترور، سران اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر عنوان کردوگفت: در این میان ایجاد نظم بیشتر از سوی نیروی انتظامی دیگر موردی که مردم خواستار هستند و می‌خواهند آرامش و امنیت به شهرهای پر التهاب بازگردد.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به حمایت عده ای از مزدوران و جیره خوران اظهارداشت: کسانی که اعتراض و حرفی دارند صفشان را از اغتشاشگران جدا کنند.

 

به گفته وی ، نظام اسلامی حتما با شدت با اغتشاشگران بخورد قاطع خواهد کرد.

 

حجت الاسلام مطیعی ضمن تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی جهت برقراری آرامش در جامعه، بیان کرد: نیروهای مسلح بیش از گذشته در ایجاد امنیت بکوشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر شناخت جوانان و نوجوان از خباثت های دشمن ادامه داد: باید جوانان از باطن خبیث آلود دشمن پی ببرند تا دشمن ناکام بماند.

 

وی افزود: دلسوزان فرهنگی باید اعتماد نسل جدید را جلب کرده و ارتباط با آنها را بیشتر کنند.

 

حجت الاسلام مطیعی بیداری و هوشیاری مردم و انسجام و وحدت بین آنها را از راهکارهایی دانست که حرکت تروریستی و ناجوانمردانه دشمنان را آشکار تر می سازد.

 

پس از اقامه نمازجمعه سمنان، نمازگزاران در حمایت از خانواده‌های جان باخته شیراز و محکوم کردن این حادثه از مصلی تا میدان استاندارد را با سر دادن شعار طی کردند و همچنین استاندار، فرمانده نیروی انتظامی سمنان و دیگر مقامات استانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 1227098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha