توطئه های دشمن تمامی ندارد / باید بصیر و هوشمند باشیم

حجت الاسلام برقراری گفت: توطئه های دشمن تمامی نداردما بابد بسیار بصیر و هوشمند باشیم و به فرموده رهبری دشمن می خواهد ضعفهای ما را بزرگ و داشته هایمان را کوچک نشان دهد وباید مراقب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم

به گزارش خبرنگار شبستان از  شهرستان ملایر «حجت الاسلام محمد باقر برقراری »ظهر امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی گفت: قرآن با کسانی سخن می‌گوید که تقوا دارند نه افرادی که قساوت  قلب دارند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه اگر جوانی در اوج جوانی به شهادت می رسد این نشانه تقوا  است و تقوا شاخصه هایی دارد که اولین شاخص آن فهم دینی است  و یکی از ویژگی های و شاخصه‌های فهم دینی این است که انسان ایمان به غیب داشته باشد.

 امام جمعه ملایر  تصریح کرد: شهید  ایمان به غیب دارد و می داند از قبال شهادت به چه درجه های عالی می رسد لذا شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس اجازه نمی دادند که امر امام به زمین بماند و با فهم دینی و ایمان به غیب داشتن و ولی امر را  اولای خود دانستن در این مسیر گام گذاشتند.

 وی با بیان اینکه شهدای ما محور دین را  در مسیر خود برگزیدند گفت: هر کس مسائل دینی را رعایت کند عاقبت به خیر می‌شود

برقراری با اشاره به سالروز شهادت  شهید فهمیده به عنوان روز نوجوان و بسیحج دانش آموزی گفت: ما 36 هزار شهید دانش آموز داریم و دانش آموزان و فرهنگیان سهم بزرگی در دفاع مقدس داشتند و با خون مطهرشان امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند

امام جمعه ملایر با بیان اینکه دشمنان ما شجاعت  دانش آموزان را در هشت سال دفاع مقدس دیده و امروز نوک پیکانش را متوجه دانش اموزان کرده افزود: دشمن چون می داند اگر دانش آموزان را به سمت خود جلب کند می تواند به بخشی از اهدافش برسد.

  وی با بیان اینکه امروز الگوی دانش اموزان ما باید شهید محمد حسین فهمیده و بهنام  محمدی ها باشد و اینها نشان دادند که یک طفل 13 ساله می تواند نقش رهبری یک جریان را در کشور بر دست بگیرد  تصریح کرد:امروز نیز نسل جوانی که پیشانی بند لبیک یا خامنه ای را به پیشانی بسته دشمن از این نسل در هراس است

برقراری خطاب به دانش آموزان گفت: دشمن هشت سال دفاع مقدس را مرور و آسیب شناسی کرده و دیده که از ناحیه بچه های معصو م ما آسیب دیده و امروز آمده روی دانش آموزان ما سرمایه گذاری کرده و از طریق فضای مجازی می خواهد به اهدافش برسد هدف دشمن فریب نسل جوان ما است  که نسل جوان ما سربازی برای دشمن باشد .

 وی در ادامه با اشاره به  فتنه های اخیر گفت: وقتی فتنه  بر می خیزد ما بیشتر منسجم می شویم و بیشتر دشمنان را می شناسیم و بیشتر قدر امنیت و محیط زندگیمان را میدانیم و همین یک درس برای ما کافی است.

امام جمعه ملایرافزود: ما از فتنه استقبال نمیکنیم اما در مقابل فتنه  با مجاهدت و مقاوم می ایستیم تا سره از ناسره  مشخص و حق از باطل جدا  باشد.

 

 وی با بیان اینکه توطئه های دشمن تمامی ندارد گفت: ما بابد بسیار بصیر و هوشمند باشیم و به فرموده رهبری دشمن می خواهد ضعفهای ما را بزرگ و داشته هایمان را کوچک نشان دهد وباید مراقب باشیم آب به آسیاب  دشمن نریزیم.

امام جمعه ملایر تصریح کرد:  امروز اگر امروز گرد ولایت باشیم یاس و  نا امیدی گریبان دشمن را فرا خواهد گرفت و باید همواره در مدار ولایت حرکت کنیم

 وی  با بیان اینکه در فتنه اخیر خیلی چیزها مشخص شد و معلوم شد آن چیزی که برای دشمن موضوعیت ندارد زن است و چقدر اینها به حقوق زن تعدی کردند و چقدر زنان را با کودکانشان در حرم  شاه چراغ به خاک و خون کشیدند و دفاعشان  از زن دروغ بود و اینها دنبال زندگی آرام مردم ایران نیستند و اینها دروغ است معلوم است که دشمنان می خواهند  زندگی ما را خراب کنند و خون مردم ما را در شیشه کنند چرا باید این شعارهای پوشالین  را  یاور کنیم .

امام جمعه ملایر اظهار کرد: معلوم شد در این فتنه اینها دنبال تجزیه ایران هستند تا هم کشور را به هم بریزند و قوم و قبیله ها را به جان هم بیندازند و هم پرچم تجزیه طلبان را بالا ببرند.

 

  برقراری تصریح کرد:دشمن ما ملت ایران  مثلت شوم عبری، عربی و غربی است و  و ملت ما از اینها بیزار است و اینها خائن هستند و مسئولان ما باید در مقابلشان با قوه و قدرت در بایستند .

 وی تاکید کرد:  با وحدت و همدلی اقتدار خلق می کنیم و در مقابل دشمن ایستاده  و الحمد الله پایه های نظام ما قوی است و اینها مانند دولت انگلیس  که دولت خودشان را نمی توانند نگه دارند دنبال بر اندازی ما هستند .

برقراری با اشاره به شهادت شهید نظری گفت: شهید نظری توسط آشوبگران به شهادت رسید که در کمتر از 12 ساعت عوامل و قاتلین شهید دستگیر شدند اما باید قبل از چهلم شهید  عاملان آن به اشد مجازات خود برسند تا تسلای خاطر مردم و خانواده شهید  شود.

وی خطاب به مسئولان بر برخورد قاطعانه  با آشوب طلبان و اغتشاشگران گفت: دیگر تعلل و مدارا مجاز نیست دشمنان نشان دادند ابنها با مدارا صحنه را خالی نمی کنند و هر روز مسلحانه و با رگبار  می‌آیند  و نمونه اش را طی چند روز اخیر دیدیم  آیا وقت آن نرسیده که تعلل و مدارا را کنار بگذارید اینها رافت بردار نیستند و کسی که رحم نمی کند نباید به آن رحم کرد .

کد خبر 1227103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha