حادثه خونین شیراز با حمایت مالی و پشتیبانی  مستکبرین صورت گرفت

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: حادثه خونین شیراز با حمایت مالی و پشتیبانی مستکبرین صورت گرفته و حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و کشتار بی‌رحمانه زائران و نمازگزاران در ادامه اغتشاشات اخیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم در خطبه‌های این هفته که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اهمیت امنیت در کشور اظهار کرد: شهید محمدحسین فهمیده بهترین گواه برای نسل‌های امروز و فرداست تا فداکاران و مجاهدان این سرزمین را بشناسند و بدانند که برای امنیت و آرامش و عزت امروز ایران و ایرانی بهترین‌ها جان فدا کردند و امروز شهید فهمیده الگوی نوجوانان ایران اسلامی است.

 

وی ادامه داد: نوجوانان ایران اسلامی با الگو قرار دادن شهید فهمیده‌ها از عزت و شرف ایران و ایرانی حراست و حفاظت می‌کنند و دشمن از الگو قرار گرفتن شهید فهمیده‌ها ترس و وحشت دارد.

 

حجت الاسلام ترابی در بخش دیگری از خطبه با اشاره به برگزاری رزمایش ایران مقتدر گفت: پیام رزمایش «ایران مقتدر» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که جمهوری اسلامی ایران تغییر مرزهای تاریخی را تحمل نخواهد کرد و در صورت شیطنت با قدرت تمام پاسخ خواهد داد.

 

امام جمعه رباط‌کریم در بخش دیگری از خطبه ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم  شاهچراغ و به شهادت رساندن عده‌ای بی‌گناه گفت: حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و کشتار بی‌رحمانه زائران و نمازگزاران در ادامه اغتشاشات اخیر است. هر دو از یک مرکز فرماندهی و از یک جا حمایت مالی می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام ترابی تصریح کرد: مهمترین ابزار دشمن در جنگ روانی، دروغ و بزرگنمایی اجتماعات اندک پیاده‌نظام خود است.

 

وی در پایان از حضور گسترده مردم مومن و انقلابی، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران و مسئولان شهرستان در یادواره ۵۳۰ شهید این دیار شهید پرور تشکر کرد.

کد خبر 1227127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha