شورای هماهنگی تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد مردم را به حضور در تشییع شهدا دعوت کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای حضور پرشور مردم شهید پرور یاسوج در تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام بیاینه ای صادر کرد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومیشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، این شورا با صدرو بیانیه ای از مردم مومن، انقلابی و ولایت مدار شهرستان بویراحمد برای حضور پرشور وج در تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

«وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»

بر هیچ کس پوشیده نیست امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری های شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ارزش های الهی و اسلامی را در این سرزمین زنده نگه داشتند.

امروز استکبار جهانی و قبیلۀ شیطان و شیطان صفتان تاریخ ، با همراهی برخی عوامل فریب خورده داخلی خود، با تمام توان می کوشند تا با راه اندازی عملیات روانی و جنگ رسانه ای و ایجاد تفرقه و آشوب، اتحاد، امنیت و آرامش ملت مقاوم ایران را سلب کنند و در مسیر پیشرفت و توسعه کشور ما سنگ اندازی کنند.

تکریم و بزرگداشت شهدا، تکریم فرهنگ ایثار، شهادت، اخلاص و قدردانی و قدرشناسی از شهدای والامقام و تجدید ميثاق و ادامه راه پر تلألو آن ستاره های درخشان است.

🔵 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام همدردی و تسلیت به داغدیدگان حادثه تلخ، دردناک و تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی علیهما السلام و محکوم کردن این عمل جنایتکارانه و وحشیانه، از عموم مردم بصير، انقلابی، ولایت مدار و شهیدپرور شهر یاسوج و حومه دعوت به عمل می آورد تا روز یکشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ صبح در میدان هفتم تیر به سمت خیابان آیت الله طالقانی با شرکت و حضور حماسی و گسترده در مراسم معنوی و عزت آفرین تشییع دو شهید والامقام هم استانی از شهرستان دلاورخیز بهمئی، شهیدان «هوشنگ و امید خوب» از پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام استقبال نموده و یاد و نام و آرمان های والای شهیدان را زنده نگه دارند، چرا که تنها راه نجات و سعادت ملت و کشور و همچنین تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و…در پیروی کامل و به هنگام از پرچمدار فرهنگ شهیدان، مقام معظم ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و استمرار راه شهیدان که همانا راه مقاومت در برابر شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و اذناب منطقه‌ای اش هست، می باشد.

بی گمان عظمت حضور شما مردم شریف، بار دیگر نشان خواهد داد که اتحاد، همبستگی و دلدادگی، رمز ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک است.

«وَ سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ»
«و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند».(آیه
۲۲۷ سوره شعراء)

گفتنی است، در پی حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه (۴ آبان ماه) به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از هم وطنان بی ‌گناه شد، دو نفر از این شهدا، یک پدر و پسر از فرزندان شهرستان بهمئی(شهیدان هوشنگ خوب و امید خوب) از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

کد خبر 1227422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha