سکوت در مقابل مظلومیت آرتین و آرشام به معنای حمایت از جنایت است

طاهری گفت: چرا هشتک های آرتین و آرشام را در كنار هشتک زن زندگی آزادی كه شعار وارداتی گروهک های تروریست است، مشاهده نمی کنیم و این سکوت به معنای حمایت از جنایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مهدی طاهری، امروز یکشتبه (8 آبان) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع، جنایت شقاوت آمیزی بود که منجر به شهادت 13 تن از زائران در سومین حرم اهل بیت (ع) شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اقدام به این عمل کوردلانه در مضجع شریفی کا مان دلهاست نابخشودنی و عین عناد و شقاوت است و روزی كه باید لشكرهای امنیتی و مداخله روانی و فرهنگی را برای دفاع از حرم شریف برادر گرامی حضرت رضا (ع) و فرزند شریف امام موسی كاظم (ع) تشكیل دهیم فرا رسیده است.

وی اضافه کرد: چادر خون آلود زنان امت اسلام، زبان گویای این فاجعه است و خون این شهدای مظلوم كه صاحب دم آنها حضرت حق جل جلاله است، فتح دفتری است كه نام عاشقان جهاد و شهادت بسیاری از این پس بر آن نوشته خواهد شد تا روزی كه طومار شیطان و شیطانک ها را بر هم بپیچاند و این شهدا مضجع نورانی شاهچراغ (ع) را تا ابدیت نورانی تر و عزیزتر ساختند.   

طاهری با تایکد بر اینکه شیرازی ها به میهمان داری و میهمان نوازی شهره عالم هستند بیان کرد: برایمان بسی دشوار و درناک است که میهمانان ما و زائران حضرت شاهچراغ (ع) مورد هتک حرمت و جنایت قرار بگیرند.

وی ادامه داد: داعش این حمله را بر عهده گرفت که همواره علیه شیعیان جنایت ها کرده است و شاهد محكومیت قاطعانه این فاجعه هولناک توسط علمای تراز اول اهل سنت استان فارس، ایران و سایر ملت‌ ها‌ بودیم که نشانه وحدت شیعه و سنی هم هست.

طاهری با اشاره به اهمیت امنیت در کشور اظهار کرد: امنیت كالای وارادتی نیست و امنیت ملی جزئی از تمامیت ارضی یک ملت است که با خون شهدا به دست آمده و معنای امنیت را امروز از زبان و دل شکسته آرتین پنج ساله باید پرسید که جلوی شجمانش برادر و پدر و مادرش را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: به اندک جوانان و نوجوانان غافلت زده جامعه كه فاقد عمق مطالعاتی هستند و عالمانه و یا جاهلانه در زمین دشمن بازی می كنند می گوییم که این جهل پوشالی در دنباله روی فرهنگ برهنگی را تمام کنید و همه این شعارهای خالی از شعور كه تحقق آنها ارزش یک قطره خون شهدای عزیز زائر حرم مطهر شاهچراغ (ع) و هتک حركت به این مكان مقدس را نداشت را بس کنید و این جنایت تروریستی در حرم مطهر را محکوم کنید و چرا هشتک های آرتین و آرشام را در كنار هشتک زن زندگی آزادی كه شعار وارداتی گروهک های تروریست است، مشاهده نمی کنیم و این سکوت به معنای حمایت از جنایت است.

طاهری به مسئولان امنیتی و قضایی فارس هم گفت:  آیا بالاتر از جنایت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، جنایتی مانده كه منتظر وقوع آن هستید تا دست به كار شده و این جرثومه های فساد و فحشا را به سزای اغتشاشات خود برسانید و از همه دستگاه های حافظ امنیت و قوه محترم قضائیه منتظر اقدام قاطع و خردمندانه هستیم.

کد خبر 1227692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha