« طرح امین» فرصتی برای رسیدن به اهداف پرورشی و تربیتی است

بیتا گفت: طرح امین، فرصت ویژه‌ای برای رسیدن به اهداف پرورشی و تربیتی، در جهت اجرای سند تحول بنیادین و رسیدن به ثمرات شجره طیبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «ایوب بیتا» امروز (دوشنبه، 9آبان) در نشست هماهنگی مدیران مدارس مستقل، مربیان و معاونین پرورشی و روحانیون طرح امین آموزش و پرورش فومن اظهار کرد: این نشست با هدف همسو کردن فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی با محتواهای آموزشی مدرسه برگزار شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: طرح امین، فرصت ویژه‌ای برای رسیدن به اهداف پرورشی و تربیتی، در جهت اجرای سند تحول بنیادین و رسیدن به ثمرات شجره طیبه است.

 

وی گفت: مربیان طرح امین، مربیان و معاونان پرورشی باید با تعامل و همکاری یکدیگر در راستای تربیت دانش‌آموزان تلاش کنند، چرا که به تنهایی امر تربیت جوانان و نوجوانان به‌ویژه دانش‌آموزان بسیار دشوار است.

 

بیتا تصریح کرد: امید است که با اجرای چنین طرح‌های مفیدی بتوانیم خدمتی در بحث تربیتی دانش‌آموزان داشته باشیم، و ما همه‌جانبه از این طرح در مدارس منطقه حمایت خواهیم کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره اینکه اجرای طرح مدیریت اقامه نماز در سطح مدارس فومن با بهره گیری از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در پیوند بین مدرسه، منزل، مسجد و محل صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: معلمان و مربیان طرح امین با همکاری هم نسل آینده را تربیت کنند.

 

 

کد خبر 1227910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha