مراقب ظاهرسازی دشمن در فضای مجازی باشیم

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: فریب ظاهرسازی و دروغ پردازی های دشمن در فضای رسانه و هر آنچه را که در فضای مجازی می بینید را نخورید و باور نکنید بلکه با تحلیلی درست، حوادث و اتفاقات پیش آمده را بهتر رصد و ارزیابی کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ کارگاه آموزشی «جهاد تبیین» ویژه مادران مسجدی و به همت دو کانون فرهنگی و هنری در مساجد  اسفراین برگزار شد و مادران حاضر با راهکارها و ضرورت جهاد تبیین آشنا شدند.



«زهرا براتی» مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین و رابط کانون های مساجد این شهرستان با توضیحی در این خصوص گفت: این کارگاه با مشارکت کانون حضرت امام صادق علیه السلام مسجد امام علی و پایگاه بسیج حضرت سکینه سلام الله علیها در محل این مسجد برگزار شد.



به گفته براتی، حجت الاسلام امینی فر، از اساتید حوزه علمیه قم، در این کارگاه، اهم مباحث مرتبط با جهاد تبیین و اهمیت آن را بازگو و تشریح کرد.
 

این استاد حوزه علمیه، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، برای بیداری نسل جوان خصوصا در فضای رسانه به حدیثی از امام علی علیه السلام با این مضمون که «هرکس که عبرت گرفت بصیر شد و هرکس که بصیر شد حق را فهمید و هرکه حق را فهمید عالم شد» از مادران حاضر در جلسه و نوجوانان دهه هشتادی همراهشان خواست تا با تعمق و تفکر بیشتری حوادث پیرامون خود و مسایل پیش آمده در کشور را ارزیابی و تحلیل کنند.



وی همچنین به مخاطبان توصیه کرد: فریب ظاهرسازی و دروغ پردازی های دشمن در فضای رسانه و هر آنچه را که در فضای مجازی می بینند را نخورند و باور نکنند بلکه با تحلیلی درست، حوادث و اتفاقات پیش آمده را بهتر رصد و ارزیابی کنند.


 

کد خبر 1228269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha