ارکان مسجد جامع روستای اسفید میزبان ویژه برنامه روز دانش آموز شد

مراسم ویژه نکوداشت ۱۳آبان، روز دانش آموز، با هدف پیوند مدرسه و دانش آموزان به مسجد، با میزبانی ارکان مسجد جامع روستای اسفید از توابع شهرستان اسفراین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ ویژه برنامه نکوداشت و تقدیر از دانش آموزان فعال در روستای اسفید و در آستانه 13 آبان، روز دانش آموز، به همت کانون فرهنگی و هنری "اندیشه و ادب" مسجد جامع این روستا، با حضور مسئولان شهرستان اسفراین در محل این مسجد برگزار شد.

 

حجت الاسلام «مصیب علیزاده»، امام جمعه شهر صفی آباد اسفراین در این مراسم با عنوان اینکه دانش آموزان دو بال برای رشد نیاز دارند، گفت: یکی علم و دیگری پژوهش است که همواره در مسیر تعلیم و تربیت باید به آن توجه کرد.

 

وی در تکمیل مطالب فوق  با بیان اینکه متاسفانه در سال های اخیر توجه بیشتر بر روی ارایه آمارها بوده و کمیت مورد توجه بوده تا مبانی و  آرمان ها، ادامه داد: به همین دلیل  دشمن به خود جرأت جسارت و مداخله درامور داخلی را داده و سعی  کرده در جامعه اسلامی هویت زدایی کند و ارزش های اسلامی مثل حجاب و غیرت را نشانه بگیرد.

 

وی راه های مقابله و مبارزه با هویت زدایی دشمن را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مسجد و قرآن کریم دانست و اظهارداشت: دشمن می خواهد این راه ها را بر ما سد کند و از ما بگیرد.



حجت الاسلام علیزاده توصیه و تأکید کرد: هویت ها وارزش های اسلامی را در جامعه پررنگ و تقویت کنیم و دانش آموزان ما باید پیوند بین منزل، مسجد و مدرسه را در کنار هم حفظ کنند و از ظرفیت های مراکز آموزشی و فرهنگی نهایت استفاده را ببرند و با حضور در مساجد خانه های خدا را رونق بخشند.

 

این مراسم با تقدیر از دانش آموزان با رتبه علمی برتر و برگزیده مسابقات قرآنی و احکام پایان یافت.

کد خبر 1228270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha