تفکر بسیجی بارها به کمک انقلاب و دستاوردهای آن شتافته است

امام جمعه کرمان گفت: تفکر بسیجی تفکری است که کشور را در بحران ها نجات می دهد و بارها به کمک انقلاب و دستاوردهای آن شتافته و رهایی بخش و نجات بخش بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، سه شنبه( 10 آبان) در مراسم افتتاح نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج در حسینیه ثارالله یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز را گرامی داشت و نکاتی درباره بسیج بیان کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه بسیج فرزند انقلاب است و همه مشخصات و ویژگی های انقلابی که امام دنبال آن بود در بسیج متبلور است؛ این نهاد را عمیقاً انقلابی و جهادی توصیف و بیان کرد: بسیج کار برای خدا را در نهاد خود تعریف کرده است.

 

 

وی بسیج را پیوند میان سپاه و مردم عنوان و بیان کرد: گره خوردن سپاه پاسداران با همه توده های مردم بسیج است و این مدلی است به جز صدر اسلام که پیامبر ارائه داد و ائمه بعضاً استفاده کردند، دیگر ندیدیم تا انقلاب اسلامی موفق شد با درایت و بینش رهبری امام این نهاد مقدس را شکل بدهد.

 

 

امام جمعه کرمان با بیان اینکه بسیج، مترقی ترین تفکر را در حوزه های مختلف دارد که تفکری صادقانه، مخلصانه، شجاعانه و پر از انگیزه و نشاط و تفکری است که نجات ملت ها در آن است؛ تصریح کرد: هرکس می خواهد کاری را به بهترین وجه ممکن پیش ببرد و از کمترین امکانات بیشترین بهره را ببرد، باید سراغ تفکر بسیجی بیاید.

 

 

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی تفکری است که کشور را در بحران ها نجات می دهد و بارها به کمک انقلاب و دستاوردهای آن شتافته و رهایی بخش و نجات بخش بوده است.

 

 

امام جمعه کرمان گفت: مأموریت بسیج الهی و قرآنی است و آرمان مقدس سپاهی است که بسیج را شکل داده است؛ اظهار کرد: به نشان سپاه اشاره کرد که برگرفته از آیه «و اعدوا لهم مااستطعتم...» است یعنی هر چه در توان دارید استفاده کنید و این، حد ندارد.

 

 

وی برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها را نشاندهنده بخشی از توانمندی ها دانست و افزود: توانایی ها همیشه نقطه بالاتر و برتر دارند پس این حرکت رو به جلو است و هر چه پیش برویم بهتر هست، باید قدم به قدم با سرعت، دقت و همه ظرفیت جلو بروید.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تأکید کرد: بسیج باید در همه ایستگاه ها متناسب با دانش روز، ظرفیت بسیج و نیازهای جامعه و طراحی دشمن و استعداد و نخبگی که در بسیج است هر روز افق جدید و جریان جدیدی را خلق بکند.

کد خبر 1228273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha