تحولات فهما با ارتقا مانور کانون های مساجد

چهارمین‌ دوره رویداد فهما با تحولاتی روبروست که قدرت مانور و نقش آفرینی کانون های مساجد را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، فهما این رویداد و حتی فراتر از یک برنامه سالانه،  امسال به ایستگاه چهارم خود رسیده که با تحولاتی توام شده که از جنبه های مختلف قابل بررسی است که افزایش قدرت نقش آفرینی و مانور کانون‌های مساجد از جمله آن است.

 

 افزایش اختیارات در انتخاب اولویت های کانون در رقابت فهما با انتخاب رواق ها و فعالیت میدانی بیشتر از جلوه این تحول به حساب می آید.

 

فهما یکی از فرصت های حمایتی کانون های مساجد شده و ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد بسترهای دیگر را هم برای حمایت پیش بینی کرده است.

 

طول زمان ارائه گزارش و‌فعالیت تا پایان دیماه وجه تمایز و یکی از شاخص های افزایش قدرت‌مانور این‌مراکز است.

 

تجربه سه دوره گذشته و آغاز تحولات

 

سه دوره رویداد فهما تجاربی برای برگزار کنندگان و مدیران‌و تیم‌کانون های فرهنگی و هنری مساجد داشته است که پشتوانه مرحله چهارم خواهد شد.

مدیران ‌کانون‌ با انسجام بخشی به تیم خود در مسیر تقویت فهما و نمایش ظرفیت های مراکز فرهنگی و هنری را انجام می دهند.

 

رابط فهما فلاورجان در این خصوص گفت: گذر فهما شناخت را بیشتر کردا و ایرادات آن‌باید اصلاح شود.

 

رضا قاسمی افزود: فرصت های فعال در کانون های فرهنگی و هنری و شبکه های کانونی در طی این سال ها شناخته شده و البته ‌باید بیشتر از گذشته‌ تقویت شود.

 

روند روبه رشد شناخت اعضا نسبت‌ جایگاه و خدمات فهما

 

بچه های ‌مسجد در این چهار سال بیشتر خود را شناخته و به سمت  جذب عضو رفته تا اینکه توانسته جذابیت هم با جوایز خود ایجاد کند.

 

محمد حسین، رضا و‌ عباس از اعضای کانون های مساجد اصفهان هستند‌ که از این سامانه برای آموزش و مسابقات آن استفاده کرده اند.

 

تنوع موضوعات این زیست بوم‌ قادر به ایجاد جذابیت بیشتر برای اعضا خواهد  بود که با نظر سنجی می توان به نیازهای مخاطبان رسید و برای آن برنامه ریزی کرد.

کد خبر 1228366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha