مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در اغتشاشات اخیر برگزار می شود

به گفته حجت الاسلام کرمی، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در اغتشاشات اخیر بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در محل امامزاده حضرت سید ابراهیم علیه السلام زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی شامگاه دیروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت شهدای امنیت اظهار کرد: اغتشاشگران در جامعه موجب ایجاد زحمت می‌‎شوند اما قطعا این افراد نخواهند توانست کاری از پیش ببرند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای امنیت در واقع ادای دین به شهداست، از فعالان و جامعه ارزشمند زنان نیز دعوت کرد که بصورت فعال و پرشور در این مراسم شرکت کنند.

 

وی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی سردار طهماسبی جانشین فرماندهی سپاه استان زنجان برگزار خواهد شد و از ۱۰ نفر  خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل می شود .

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز با اشاره به اینکه مراسم شهدای امنیت باید با وحدت و یکپارچگی برگزار شود، اظهار کرد: برای بهبود وضع موجود نیاز به کارهای ریشه ای و اصلاح برخی رویکردهای ناکارآمد و غیر اصولی داریم.

 

آیت الله علی خاتمی تصریح کرد: در مجموع باید فضای آرامش و امنیت را حاکم کنیم و جامعه را دوقطبی نکنیم و نباید اجازه دهیم بین ما و نسل نوین فاصله بیفتد.

 

وی با یادآوری اینکه برگزاری این مراسم راهکار مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای مظلوم امنیت است، گفت: امروز بحث اصلی جامعه، محجبه و غیر محجبه و موارد اینچنینی نیست بلکه بحث اجرای قانون کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد افراد ساختار شکن  اندک است، گفت:  باید ید واحد بودن را با این مراسمات احیا کنیم و تحت تاثیر تبلیغات گول زننده دشمن در فضاسازی اغتشاشات اخیر نباشیم.

 

خاتمی با تآکید بر هماهنگی بیشتر در برگزاری این مراسمات بیان کرد: مظلومیت شهدا اثر وضعی دارد؛ شهدای حرم مطهر شاهچراغ برای امور روزانه خود آمده بودند که این اتفاق برای آنها افتاد، به همین خاطر است که خون اینها موجی از روشنگری ایجاد کرد که همه شاهد آن هستیم .

کد خبر 1228389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha