شهرداری فومن نسبت به ایجاد یادمان سرداران شهید این شهرستان اقدام کند

فکور گفت: شهرداری فومن خود نسبت به ایجاد یادمانی متناسب با شان و جایگاه سرداران شهید این شهرستان اقدام کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «موسی فکور» امروز(چهارشنبه، 11آبان) در جلسه شورای مشورتی بنیاد شهید شهرستان فومن با اشاره به این جمله حضرت امام (ره) که شهدا، امامزادگان عشق هستند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است اظهار کرد: وجود شهدا برکات زیادی و حتی برای افرادی متوفی که در جوار ایشان دفن شده اند،  دارد.


فرماندار فومن با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم افزود: امروز شهرستان فومن به سبب سرمایه عظیم خود از حیث فرهنگ ایثار و شهادت، مفتخر به میزبانی شایسته این بزرگواران است و دهه هاست از آثار و برکات حضور شهیدان بهره مند شده است.


وی با بیان اینکه اتصال به شهدا متضمن رفع مشکلات است گفت: توجه ما به شهدا باید با توجه به مزار و قبول شهدا همراه باشد و ضرورت دارد این الگوی رفتاری را نه فقط میان خود بلکه بین نسل های جوان تر ترویج کنیم و از هیچ کوششی جهت حفظ و نگهداری مزار شهدا فروگذار نکنیم.


فکور با بیان اینکه باید سرعت کار در خصوص شهدا را در شهرستان افزایش داد تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به شهدا و برکات حضور ایشان نیاز داریم.


فرماندار فومن بیان کرد: ضرورت دارد از شهرداری و شورای شهر فومن پرسش کنم چرا شهر فومن فاقد یادمانی مناسب برای سرداران شهید است و تنها به مسائل مربوط به تابلوی بزرگ ورودی شهرستان در روستای گل افزان اکتفاء می شود، ضرورت دارد شهرداری فومن خود نسبت به ایجاد یادمانی متناسب با شان و جایگاه سرداران شهید این شهرستان اقدام کند.


ویعنوان کرد: همگی موظف به گرامیداشت یاد و حفظ و ترویج خاطره شهدا و جانباختگان عزیز دفاع مقدس هستیم و انتظار می رود به جای اینکه وظایف و مسئولیت کاستی ها را به گردن دیگران بیندازیم، خود، با وجود تمام کاستی ها و موانع احتمالی، با تمام قوا جهت ترویج این فرهنگ والا تلاش کنیم.


فکور با اشاره به اهمیت تعهد و احساس وظیفه درخصوص نصب تابلوها و المان های شهادت، خاطرنشانکرد: در کنار شهیدان، از ترویج و تبلیغ سرمایه های عظیم دینی شهرستان به ویژه آیت الله بهجت فومنی نیز نباید غافل ماند.

کد خبر 1228609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha