جهاد تبیین جوانان را در برابر توطئه های دشمن واکسینه خواهد کرد

سردار کریمی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: جهاد تبیین جوانان را در برابر توطئه های دشمن در جنگ شناختی واکسینه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار «محسن کریمی» ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در جمع خبرنگاران، گفت: یوم الله 13 آبان  موجب شکل گیری ریشه و هویت تنومند انقلاب اسلامی شد.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه، روحیه مبارزه با استکبار و استعمار جهانی ریشه در اعتقادات ملت مسلمان و انقلابی ایران دارد، افزود: ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم دشمنان نمی رود و با تمام توان در برابر دشمنان ایستادگی می کند.


این مقام مسئول، با اشاره به اینکه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یکی از نقاط عطف مبارزات تاریخی انقلاب اسلامی در شکستن هژمونی و هیمنه پوشالی آمریکا است، ادامه داد: نقش جوانان و نوجوانان در حماسه های یوم الله ۱۳ آبان بسیار برجسته است.

 

وی با اشاره به تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۳ به ترکیه، کشتار دانش آموزان توسط حامیان رژیم تروریستی آمریکا در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ در حوادث آبان ماه بسیار برجسته است، ادامه داد: در واقع یوم الله ۱۳ آبان که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده میدان تجسم شرارت‌ها و خباثت‌های آمریکا علیه ملت ایران است.

 

سردار کریمی با بیان اینکه این روز مهم و حماسه ساز منشا تحولات بزرگ شده است، ادامه داد: سه رخداد تاریخی، درس آموز و ماندگار در ۱۳ آبان نشان از وجود دست خیانت بار و خباثت آلود آمریکا علیه ملت ایران دارد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان باید بدانند روحیه مبارزه با استکبار و استعمار جهانی ریشه در اعتقادات ملت مسلمان و انقلابی ایران دارد، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه های جبهه استکبار و حامیان کودک کش آنها در رژیم صهیونیستی ، در اوج اقتدار و سربلندی است و هیمنه پوشالی جبهه استکبار را به چالش کشانده و به معنای واقعی آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ناتوان و درمانده است.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) که فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: به فضل الهی و هدایت های پیامبر گونه امامین انقلاب و هوشیاری و در صحنه بودن ملت بصیر و غیرتمند ایران اسلامی سردمداران متوهم و کوردل جبهه استکبار همه گزینه هایشان علیه ملت ایران با شکست جدی مواجه شده است.


وی اظهار کرد: به برکت تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی دستان دولت استعمارگر و غارتگر آمریکا در کشورها در حال قطع شدن است و صدای خرد شدن استخوان های جبهه استکبار از هر زمانی بیشتر شنیده می شود.

 

این مقام مسئول؛ اظهار کرد: ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته با هوشمندی و مجاهدت در جهادهای اطلاعاتی، امنیتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی، فرهنگی و اقتصادی به موفقیت های بزرگی رسیده است.

 

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهیدان سرافراز و سربلند انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف و خصوصا شهدای عرصه های استکبار ستیزی و ۱۳ آبان؛ گفت: از اقشار مختلف مردم در ایران اسلامی خصوصا مردم‌شریف، متدین و شهید پرور استان مرکزی برای شرکت پر شور و گسترده در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت می کنیم.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی به فضل الهی با شکل گیری نظم‌ جدید جهانی که جمهوری اسلامی ایران از بازیگران موثر آن است رسوایی و بی اعتباری آمریکا نزد جهانیان را به حقیقتی مسلم و گریز ناپذیر تبدیل خواهد کرد.

کد خبر 1229009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha