آمریکا باید از ملت ایران در مجامع بین المللی عذرخواهی کند

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه تا زمانی که آمریکا از ملت ایران در مجامع بین المللی عذرخواهی نکند، شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران ادامه خواهد داشت، گفت: مبارزه با استکبار‌ جهانی بر اساس آیات قرآن کریم واجب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان در ایلام، اظهار کرد: رخدادهای تاریخی مختلفی موجب شدند که سیزده آبان هر سال به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز شاهد حماسه باشکوه مردم ایران اسلامی در حضور صحنه باشیم.

 

حجت الاسلام «عباس محمد حسنی» با اشاره به اینکه  رژیم ستم‌شاهی با پذیرش طرح کاپیتالاسیون، سرسپردگی خود را آمریکای جنایتکار ثابت کرد و امام راحل در برابر این قانون قیام کرد، افزود: در سیزدهم آبان ماه بالغ بر ۶۰ دانش آموز انقلابی و حماسی به دست سفاکان و خونریزان ستم شاهی به شهادت رسیدند.

 

حجت الاسلام حسنی گفت: دانش آموزان در آن زمان برای حمایت از دانشجویان در دانشگاه تهران حضور یافتند و این حرکت انقلابی منجر به شهادت رسیدن ۶۰ دانش آموز شد.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری ابراز کرد: تسخیر لانه جاسوسی از دیگر مناسبت های این روز است که چه جنایت های در این جاسوس خانه انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند که سیزدهم آبان یک روز تاریخ و عبرت آموز است، گفت: دانشجویان و دانش آموزان از این حقایق رونمایی کنند این رخدادها موجب شد که آمریکا مفتضحانه از کشور بیرون شود.

 

رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در سیزدهم آبان ماه یعنی اینکه ما زنده ایم و همچنان با نظام استکباری مبارزه می کنیم.

 

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: مبارزه با استکبار جهانی بر همه مسلمان واجب است و سازش با استکبار جهانی حرام است و ما پیرو آن امامی هستیم که در روز عاشورا در عین قربت و تنهایی در برابر استکبار ایستاد و امروز به تاسی از  آن امام از آبرویمان، از تمامیت ارضی و استقلال مان دفاع می کنیم.

 

وی با بیان اینکه به برکت مدیریت آسمانی  شهید حاج قاسم سلیمانی داعش نتوانست نقشه شوم خود را در ایران انجام دهد، افزود: تا آمریکا توبه نکند و دست از شرارت های خود برندارد و در مجامع بین المللی از ملت ایران عذرخواهی نکند شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام حسنی گفت: امام راحل با پشتیبانی مردم آمریکا را از ایران بیرون کرد و امروز آمریکا درصدد است که زمینه بازگشت سلطه خود را بر ملت ایران اسلامی فراهم کند و بر این اساس تمام توان خود را برای ایجاد اغتشاش در کشور پای کار آورده است چرا که روزنه بازگشت سلطه خود را در این اغتشاشات دیده است.

 

رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فتنه گرها نگذاشتند مردم شیرینی کنترل بیماری کرونا را بچشند، دولت سیزدهم با تمام توان پای کار آمد که بیماری کرونا را کنترل کند و موفقیت های یکی پس از دیگری دولت سیزدهم موجب شده است که آمریکا در تلاش باشد که جلوی این موفقیت ها را بگیرد.

 

 

 وی خاطرنشان کرد: آمریکا به این نتیجه رسیده است که با اعمال تحریم ها نمی تواند با ایران مقابله کند و در صدد است که با ایجاد فتنه با ایران قوی مقابله کند.

 

کد خبر 1229117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha