جوانان لرستانی انزجار خود را از توطئه های دشمنان اعلام کردند

جوانان و نوجوانان لرستانی با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آّبان، بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید عهد و انزجار خود را از توطئه های دشمنان اعلام کردند.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد، جوانان و نوجوانان لرستانی از هر قشری امروز همراه با آحاد مردم به میدان آمده و فریاد استکبار سیتزی سردادند، این روزها که دشمنان مرگ دختری از دختران مادر وطن را  بهانه و اسم رمز توطئه های خود قرار داده اند وتلاش می کنند به بهانه حجاب زنان و دختران را فریب داده و وسیله برای رسیدن به اهداف شوم قرار دهند، جوانان با حضور آگاهانه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، انزجار خود را از اقدامات آشوبگرانه دشمنان اعلام کردند.

 

اقتدار ایران اسلامی، 43 سال است که چون تیری در چشم دشمنان است و هرسال تلاش می کنند در قالب توطئه های مختلف مقابل ایران قوی بایستند.


این روزها اما دشمنان خیال خام تجزیه کشور را در سر می پرورانند و سربازان دشمن با پنهان شدن در پشت نیروهای فریب خورده، تیر کین خود را به سمت فرزندان این ملت در نیروهای نظامی و انتظامی  شلیک می کنند.


حمله مسلحانه سرباز دشمن به زائران حرم مطهر شاهچراغ در شیراز، نمایش هدف دشمنان است و امروز مردم با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان به میدان آمدند تا اقدامات آشوب گرانه را محکوم کرده و بار دیگر وحدت و همبستگی خود در دفاع از آرمان های انقلاب را به نمایش بگذارند.


ملت با بصیرت ایران اسلامی امروز با حضور دشمن شکن در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان یکپارچه آمده اند تا یکصدا و متحد، فریاد اتحاد و همدلی را در پاسخ به سنگدلی و توطئه دشمنان، هتک حرمت به صحن شاهچراغ و زائران مظلومش را به گوش جهانیان برسانند.

 

 پای عهد با انقلاب ایستاده ایم


«مرضیه خانی» شهروند خرم آبادی، با اشاره به اینکه تا پای جان پای عهد با انقلاب ایستاده ایم، گفت: این فریادهای کوبنده "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در پاسخ به توطئه های شوم استکبار جهانی و همدستانش  است که این روزها امنیت و آرامش کشور را نشانه گرفته اند.


وی افزود: امروز همه آمده ایم تا با آرمان های انقلاب تجدید عهده کرده و به دشمنان اعلام کنیم تا پای جانمان از انقلاب اسلامی و امنیت صیانت می کنم.

 

دانش آموزان با الگو گرفتن از شهید فهمیده آماده دفاع از وطن هستند


« محمد نادری» جوان دانش آموز خرم آبادی هم گفت: دانش آموزان به عنوان نسل جوان پای عهد با انقلاب ایستاده اند.


وی با بیان اینکه ما قدر دان خون شهدا هستیم، افزود: امروز دانش آموزان با الگو گرفتن از شهید فهمیده حاضر است با خون خود از امنیت و آرامش وطن دفاع کند.


نادری خاطرنشان کرد: دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی غافل از نسل جوان و نوجوان با بصیرت، با فتنه انگیزی به دنبال ایجاد آشوب هستند، در حالی که ما منتظر اشاره رهبری برای ایستاده در مقابل دشمنان و اهدای جانمان هستیم.

 

نسل جوان و نوجوان انزجار خود را از اقدامات آشوبگرانه اعلام می کنند


« وستا دارابی» دیگر جوان دانش آموز لرستانی هم گفت: اینکه دشمنان به بهانه مرگ یک هم وطن روزانه فرزندان این مملکت را مورد هدف تیر کینه آلود خود قرار می دهند از نظر ما دانش آموزان محکوم است.


وی افزود: دشمنان پای عهد با انقلاب ایستاده اند و انزجار خود را از اقدامات آشوبگرانه که با هدف ایجاد نا امنی توسط دشمنان تقویت می شود، اعلام می کند.

 

دارابی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب بدانند جوانان متدین و ولایی  ایران زمین، راهی را که گذشتگان در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کرده بودند را با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد.

 

نسل جوان نقش مهمی در خنثی شدن توطئه های دشمنان دارد


« پویا یار محمدی» دیگرجوان لرستانی می گوید، دشمنان این روزها برای ایجاد نا امنی در کشور تلاش می کند در حالی که از قدرت مردم غافل است.


وی با بیان اینکه استکبار جهانی برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب‌ اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، افزود: حضور پرشور امروز مردم و نسل جوان و نوجوان مهمترین نقش را در  خنثی‌ سازی ترفندهای دشمنان دارد.

نسل جوان و نوجوان حامی و قدر دان نیروهای امنیتی است


«نگار یاری» دیگر شهروند خرم آبادی گفت: امروز برای اعلام حمایت از امنیت به میدان آمدیم که ازفرزندان ملت در نیروهای نظامی و امنیتی دفاع کنیم.


وی افزود: دشمن بداند ملت ایران متحد پای عهد با انقلاب اسلامی ایستاده  از اقدامات جنایتکارانه آنان که هر روز منجر به شهادت فرزندان ملت می شود، بیزار است

 

یاری با بیان اینکه امنیت و آرامش دستاورد خون شهدا ورشادت های نیروهای نظامی و انتظامی است، خاطرنشان کرد: نسل جوان ونوجوان حامی وقدر دان فرزندان ملت در نیروهای نظامی و امنیتی است.

 

۱۳ آبان یادآور شهادت مظلومانه ۵۶ دانش آموز توسط رژیم پهلوی و در ادامه تسخیر لانه جاسوسی غرب در دوران پس از پیروزی انقلاب است.

 

یوم الله 13 آبان، به تعبیر امام راحل (ره) به انقلاب دوم تعبیر می شود و در تاریخ انقلاب همواره ماندگار می ماند.

 

کد خبر 1229118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha