دشمنی با اسلام ناب محمدی در نهاد آمریکاست/ صبر و ایمان لازمه عبور از فتنه هاست

آیت الله عابدینی گفت: در نهاد آمریکا دشمنی با اسلام محمدی وجود دارد و برای شکستن امواج طوفان ها و فتنه ها باید به ایمان و صبر مسلح شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۱۳ آبان) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: ۱۳ آبان مصادف با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است و امام خمینی (ره) از این اقدام دانشجویان با عنوان انقلابی بزرگتر از انقلاب اول یاد کردند.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: امام خمینی (ره) آینده نگر بوده و آینده را می دیدند و امروز و فتنه های دشمنان را دیده بودند و می دانستند باید با آمریکا چگونه برخورد کرد.

 

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند باید آمریکا را زیرپا گذاریم و مقصد یک مقصد است و آن شکست ابرقدرت هاست و تسخیر لانه جاسوسی تحقیر آمریکا بود.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب هم آمده اگر آن روز یعنی روزی که لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد، چالش با آمریکا بر سر رسوا کردن این لانه جاسوسی بود امروز چالش بر سر نفوذ نامشروع آمریکا در منطقه است که باید به این نفوذ پایان داد.

 

وی تأکید کرد: زمانی برای تسخیر لانه جاسوسی از دیوارها بالا رفتند و امروز این اراده وجود دارد که بساط آمریکا از منطقه برچیده شود و این عزت و اقتدار محصول اعتماد ملت به نظام است.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: بر اساس فرمایش امام خمینی این ساده اندیشی است که تصور کنیم آمریکا دست از ما و اسلام برداشته است باید بدانیم که در نهاد آمریکا دشمنی با اسلام محمدی وجود دارد و برای شکستن امواج طوفان ها و فتنه ها باید به ایمان و صبر مسلح شویم.

 

وی به روز دانش آموز اشاره کرد و گفت: در این ایام شاهد بودیم که تعدادی از دانش آموزان با حمله تروریستی دشمنان در شاهچراغ به شهادت رسیدند که ان شاالله انتقام خون این عزیزان گرفته خواهد شد.

 

آیت الله عابدینی با اشاره به ضرورت برخورد قاطع با اشرار اظهار کرد: منظور از کسانی که شرارت می کنند در واقع کسانی است که در فضای حقیقی و همچنین فضای مجازی مردم را فریب می دهند و از این افراد باید انتقام گرفته شود و اینها باید هزینه این شرارت ها را پرداخت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: قطع یقین دستگاه قضا با این افراد با توجه به اقداماتی که داشتند به شدت برخورد خواهد کرد، البته ریشه این شرارت ها هم جای دیگری است و آن موشکی که باید تل آویو را هدف قرار دهد فتنه را خاموش کرده و آن موشکی که باید امنیت سعودی ها را بر هم بزند برای ملت ما امنیت خواهد آورد.

 

امام جمعه قزوین گفت: همچنین آن موشکی که باید ناوهای هوایپمابر آمریکا را از این منطقه دور کند، در منطقه ایجاد امنیت می کند.

 

وی یادآور شد: هر روز بیشتر احساس می کنیم که زمان انتقال خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرا رسیده و ان شاالله موشک های ما همان جا را هدف بگیرد که منشا فتنه است و عوامل نابکار تنبیه شده و مردم بیش از پیش از این نعمت امنیت بهره مند شوند.

 

کد خبر 1229231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha